Gå til innhold

ny mobil. hvilken?

Anbefalte innlegg

Er 15 år, er møkka lei av 3330 og vil ha en ny mobil.

Prisen er ikke viktig.

Passe stort dispay må det være.

Passe mye med minne.

Greie funksjoner.

En typisk ungdoms mobil(eller bedre :wink:)

Kamera er ikke viktig.

Hvilken mobil anbefaller dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har tenkt på t610 en god stund, men når jeg leser på forumet her så virker det nesten slik at den er full av små(veldig små) bugs. :-?

Som kan fixes med software oppdateringer da. :)

Menmen...

Kanskje dere kan begrunne svarene? :roll:

Lenke til kommentar

Oppløsningen er den samme som på S55, men skjermen viser 4096 farger istedenfor 256 som S55. Mao, så er vel den utelukket hvis du syntes oppløsningen på S55 ikke holdt mål.

Da er det vel Nokia sine bedre telefoner og T610 som gjenstår. T310 har lik oppløsning som S55, og faller dermed også ut. 6610, 6100 og 7250 er gode mobiler, men sistnevnte er dyrere enn T610, tross at T610 har flere funksjoner. :)

Mener det er tull å avvise T610 fordi den er svak i sollys. Har ennå ikke til dags dato sett en eneste mobil som virkelig ser bra ut i dagslys, ikke engang TFT som er det beste som finnes.

Lenke til kommentar

Det er snakk om en ungdomsmobil her, da er T610 utelukket.

M55 vil være det perfekte valget. 1,87MB minne, bra display, mye bedre java enn T610 og M55 er den kuleste mobilen på markedet for tiden (kult design og Dynamic Lights). Alt av logoer, fargeskjemaer, animasjoner og slikt får du gratis på nettet.

Dessuten koster den bare 1800,- uten binding 8)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om du la merke til det Molna, men vi diskuterte M55 lenger oppe her, og syntes oppløsningen ikke holdt mål. Han ville ha en stor skjerm, mao noe som M55 ikke har. T310 er jo da også utelukket.

Hva mener du med at T610 ikke er en ungdomstelefon? Greit nok at den er beregnet for proffbrukere, men hvis han syns prisen er uvesentlig, så ser jeg ingen grunn til å utelukke T610 på noen måte. Hadde kanskje frarådet ham P800 mer. :)

Når du sier at M55 er den kuleste mobilen på markedet, så er jo det 100% din mening. Ville heller vært litt mer tilbakeholden og sagt, mer korrekt, at det er en av de kuleste mobilene på markedet. :wink:

Lenke til kommentar
Det er snakk om en ungdomsmobil her, da er T610 utelukket.

M55 vil være det perfekte valget. 1,87MB minne, bra display, mye bedre java enn T610 og M55 er den kuleste mobilen på markedet for tiden (kult design og Dynamic Lights). Alt av logoer, fargeskjemaer, animasjoner og slikt får du gratis på nettet.

Dessuten koster den bare 1800,- uten binding 8)

må man ha kabel da? for å få tak i logoer og det andre.

Lenke til kommentar
3650 passe vel bra for deg, men det spørs om du vil venne deg til tastene.

Den er jo litt stor, men den har jo også mye. Kanskje du kam vente på sx1? :smile:

Hold dere til det relevante! :grumpy: Her er det snakk om ungdomstelefon! En telefon med ikke alt for mange funskjoner som helst skal være liten og lett. I den klassen er M55 og T310 etter mine synspunkt!

Lenke til kommentar

bare så dere vet det, penger er ikke noe problem og jeg hater lav oppløsning!

m55 ser ut til å være en veldig bra ungdoms mobil, men jeg vet ikke jeg. Jeg er svært kresen på derre med oppløsning på skjerm, men man kan ikke få alt! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...