PeanutButterJelly Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann, Jeg får ikke koblet meg opp til nettet!! Jeg har to laaaange uker offshore forran meg og trenger å få lasta ned spill til den splitter nye PSP Go'en min. Problemet er at nettet er forholdsvis tregt og jeg må gjennom proxy. Når jeg skriver inn dette: SSID WPA-PSK (TKIP) (jeg tror det er denne jeg skal bruke) Passord Proxy adresse + port så får jeg ikke koblet opp. Den finner IP adresse med connection timer ut før jeg kommer meg på nettet (eller Playstation Store). Noen som kan hjelpe en kar i nød? -2mas Lenke til kommentar
Marietta Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har samme problem. For nå har jeg ingen løsning Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Se om du blir noe klokere av å se her slik http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=connect+psp+via+proxy&meta= Jeg er rimelig noob på nettverk så å google for deg var det eneste jeg kunne hjelpe med....men det har du sikkert prøvet alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå