VEH_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Strategi- og rollespill-hybriden King Arthur har fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Han fyren som forteller om spillet hadde et utrolig kult navn! Noen som har sett "Dude, wheres my car?" btw? Uansett så tror jeg ikke at dette er noe for meg, klarte aldri å sette meg inn i Spellforce 2 selv om det er to vidt forskjellige spill. Men who knows? Er uansett veldig glad i overraskelser Lenke til kommentar
hidd3n Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 veldig! lik total wars serien må jeg si, har spilt de fleste total wars og dette ligner veldig mye på empire +-. men dette kan være et fett spill. har jo ikke spilt det enda ^^ Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uansett så tror jeg ikke at dette er noe for meg, klarte aldri å sette meg inn i Spellforce 2 selv om det er to vidt forskjellige spill. Men who knows? Er uansett veldig glad i overraskelser Minnet ingenting om Spellforce for min del. Fikk mer en Civ o.l feeling av videoen. Spellforce er forresten episk Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette minnet veldig om Total War men i en fantasy-setting. Dette må jeg ha meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå