Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Denne teksten har nå blitt fjernet, men det var selvsagt noen som rakk å få den med seg før den forsvant. STOP RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM! NOBODY BREAKS THE LAW ON MY WATCH. Skulle gjerne likt et nytt spill i serien. Begynte for kort tid siden på et nytt spill i Oblivion, pluss at jeg kjøpte Shivering Isles. Stemmeskuespillet gjør meg ingenting, selv om det er litt rart at de tiggerne plutselig får stemmen til en gammel dame når du forlater samtalen "Blessings of Stendarr upon ye" Hehe, denne er litt artig synes jeg Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syns absolutt ikke det var noen mangel på stemmeskuespillere til Oblivion, Sean Bean fikset det problemet! Handler ikke om antall men kvalitet . En liten lol video for de som ikke vet hvem Sean Bean er: http://www.youtube.com/watch?v=jLz-db_MQpo Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper virkelig TES V kommer fortere enn overhodet mulig. Oblivion og Morrowind er to av de beste rollespillene jeg har spillt. Hvis de retter på de åpenbare feiltrinnene i Oblivion vil det neste spillet kunne bli en all time favorite. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Oi, dette kom overraskende på! Har spilt en del Oblivion i det siste, håper det kommer en etterfølger Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Håper de henter frem den gamle Dark Elf stemmen fra Morrowind. Den er så latterlig dårlig i Oblivion. Morrowind Dark Elf var sykt rå! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 "What is it outlander?" Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det var nok av zombier i Oblivion. Men jeg håper det ikke blir bare zombiefiender i TES V. Hatet dem, tålte mye juling, kunne ikke forgiftes og hadde ikke loot. Favoritten var magikere å necromancers, kast frency og se dem bruke magi på hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå