sp0ck Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror nok å dele skjermen i 4 hadde blitt litt overkill, spesielt med tanke på at menyene ikke en gang passer inn når den blir delt i 2. Tror faktisk ikke jeg har kommet over et eneste spill denne generasjonen med 4-player split screen, kanskje litt rart i og med at vi bare får større og større tver i stuen. Husker vi spillte 4-player split screen på GoldenEye til N64, og da var det gjerne ikke større enn 28". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å dele skjermen i 4 hadde nok vært litt overkill ja, men å ikke støtte splitscreen over nettspill er dårlig. Det funker veldig godt i for eksempel Left 4 Dead. Halo-spillene har etter min kjennskap 4 spillere på èn skjerm, men Borderlands krever såpass mye med ting på skjermen at det nok hadde blitt en gedigen fiasko som nok ville minne mer om et diskotek enn noe annet. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Warhawk klarer 4 player split-screen...online og offline Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det samme har Call of Duty 4 og 5 og Halo 3. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å dele skjermen i 4 hadde nok vært litt overkill ja, men å ikke støtte splitscreen over nettspill er dårlig. Det funker veldig godt i for eksempel Left 4 Dead. Ja, dette er absolutt skuffende. Som du sier fungerer det bra i L4D og jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle gjort det i Borderlands også. Kanskje man kan håpe på en update, men det er vel usansynlig. Et lite skår i gleden dette, men jeg gleder meg alikevell til mange timer med lokal 2 player co-op. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dere burde endre infoboksen (til venstre i anmeldelsen) fra bare Xbox 360 til alle plattformene spillet kommer på. Forvirrende at dere bare nevner at det kommer ut på både PS3 og PC i slutten av anmeldelsen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor sterk er følelsen av å bare traske egentlig, ble litt bekymret nå, for akkurat det drepte Fallout for meg. Selv om jeg spilte mye, orket jeg aldri helt å gå igjennom. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hvor sterk er følelsen av å bare traske egentlig, ble litt bekymret nå, for akkurat det drepte Fallout for meg. Selv om jeg spilte mye, orket jeg aldri helt å gå igjennom. Det tar ikke lang tid før du låser opp kjøretøy, noe som bringer deg dit du skal på svært kort tid. Velger du likevel å gå, kommer du aldri langt før du støter på fiender, så det blir uansett ikke kjedelig Jeg synes dette spillet er helt fantastisk, koser meg masse. I dag skal jeg ta en Berserker og en Siren opp til level 5 for å få achievementene for å bruke deres spesialangrep, etterpå skal jeg tilbake til Hunteren min for å få han opp i level 50+ (skjer nok ikke i dag akkurat, men det er han jeg har jobbet med så langt så kan like godt fortsette). Eneste jeg synes er litt dumt er at man ikke virkelig kan delta på oppdrag man enten allerede har gjort eller ikke har låst opp ennå når man spiller online co-op. Her burde det vært mer flyt, slik at ikke bare hosten kunne styre showet. EDIT: Her finner du masse info og tips m.m. om spillet Endret 27. oktober 2009 av This is David Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Likte anmeldelsen godt, og tenkte jeg skulle kjøpe spillet i dag:) Hadde vært kjempefint hvis noen herfra ville spille med meg, da mine RL-venner ikke akkurat er spillintresserte. Jeg skal kjøpe det til Xbox 360, og kommer til å være online omtrent fra formiddag og utover, hvis ikke dama stikker kjepper i hjula Gamertagen min er HstMx (Det beste hadde vært hvis det var noen som var relativt ferske i spillet ville bli med, men ikke et must altså ) Endret 27. oktober 2009 av Hst Lenke til kommentar
Millha Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 OMG.... tusen takk skal dere ha på gamer!!! =( Nå fikk jo jeg mindre lyst på dette. 8\10 er jo bra. =P Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Å snipe med kontroller føles ofte som å gre håret med en dobørste. Du fortjener Pulitzer prisen for denne kommentaren !! Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er du flink nok med dobørsten så blir det fint uansett. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er du flink nok med dobørsten så blir det fint uansett. "fint" innenfor visse rammer , den er jeg med på. Lenke til kommentar
Tim_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mulig å skrive på et styggere språk enn nynorsk.. Er vel en mulighet for dere kan finne nerder fra byen? Gledet meg til å lese denne anmeldelsen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ditt tap om du ikke leser den og om du ikke forstår nynorsk så er det igjen ditt tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå