Øystein.F. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har du først tatt turen inn i audemarka, kjem du aldri tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spiller spillet selv også, er utrolig morro selv om jeg savner litt mer stemningsmusikk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg savner PC-release. Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg gir det 9/10. Fantastisk spill. Blir bare bedre og bedre mot slutten når det blir vanskeligere og du finner bedre utstyr. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har selv spilt til lvl 13 på 360. Men skal ikke spille mer før nå på fredag, for da skal jeg og 3 kompiser spille pc versjonen sammen! Og grunnen til at det ikke funker på PC nå er vel at SecuRom sjekker om det har vært release dato for der du bor enda? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men hvis de sender en versjon til annmelder burde da dette ha vært fikset på da. Annmelder skal da spille spillet for å få annmeldt det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Enig i karakteren, men syntes det er fantastisk morsomt også i singleplayer (har ikke prøvd coop enda), så for min del gir jeg det 9/10. Lenge siden jeg har spilt så mye som denne helga Uncharted 2 + Borderlands. Mmm Lenke til kommentar
baltie Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Veldig bra anmeldelse, som vanlig! Har kommet til lvl 14 nå som jegeren Mordecai, single player. Blir en del bakoverløping og unnvikende manøvre når jeg spiller alene, men synes allikevel det er veldig artig, spesielt nå som det har begynt å komme noen virkelig heftige våpen (og heftigere vil de bli...). Alltid deilig å kunne feie fiender av banen med en liten skuddsalve som tidligere tok noen velplasserte kritiske treff. Er ikke så mye tråkking fram og tilbake heller, nå som jeg har fått tilgang på framkomstmidler. Veldig kjekt å kunne blåse skags (muterte og særdeles aggressive hunder) til himmels med auto-tracking-RPG-en montert på buggyen. Synes også det er et velutviklet belønningssystem. Det er for eksempel veldig kjekt at man får xp når man klarer et av "bonusoppdragene", f.eks. at man har drept 500 stykker med sniper. Alt i alt et spill jeg ville anbefalt hvem som helst. Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bra anmeldelse, litt synd at det ikke er noe for PC versjonen pga SecuRom. Har verken xbox eller ps3, så ender vel bare opp med å spille dette når jeg er på besøk hos venner med disse consolene. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Avventer PC-versjonen. Å snipe med kontroller føles ofte som å gre håret med en dobørste. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 fantastisk moro i coop!! Er ikke mange splitscreenspill av denne typen!! all ære til gearbox Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det opp til fire spillere i split-screen på konsollene? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har faktisk ikke testet det men det viser 2 i coop offline bak på coveret så går ut ifra at det er maks 2 stykker per konsoll. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 meget bra spill,ble hekta med engang.Spilt hele helga og kom til lev.20 før jeg måtte køye,skulle på jobb og trengte litt søvn:) Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det opp til fire spillere i split-screen på konsollene? Det er bare to på split-screen, men opp til fire online. Du kan ikke spille splitscreen online da. Ellers vil jeg bare si at jeg synes spillet blir bedre og bedre. Når du kommer i høyere leveler og får nye skills og bedre våpen/utstyr blir spillet enda litt morsommere. Mot slutten møter du også på bedre fiender, blant annet Crimson Lance som er litt mer utfordrende enn vanlige Bandits. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette gleder jeg meg til. DUSTinhome sendte det litt i seineste laget (torsdag). Bestilte det sammen med en kamerat, vi regner med å få det i morgen. Blir nok split screen gaming fra starten av. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette fikk bedre karakter en uncharted 2 javell? Har begge spilla skal ikke si mer! Måtte bare si det! klarte ikke å la ver! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syns dette va et kjedelig spill og syns fallout var mye bedre! hehe nei da greit spill men ikke noe spill å spille alene må ha me en kompis hvertfall. Men når spillet kommer til pc da tror eg at eg kommer til å spille det en del mer, har ikke orket mer en til level 7. Syns karakteren på spillet kanskje er fortjent viss du har med en kompis, men spiller du alene da gir eg det en 6,5. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det opp til fire spillere i split-screen på konsollene? Det er bare to på split-screen, men opp til fire online. Du kan ikke spille splitscreen online da. Dèt er jo litt svakt. Spillet laster ned til Steam akkurat nå - jeg gleder meg til fredag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå