mcgroven Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dragon Age: Origins er sendt til masseproduktsjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er så heldig at jeg allerede har spilt rundt spillet på PC, og jeg jobber nå med anmeldelsen av Dragon Age: Origins. Betyr dette at du kommer til lvl 18 når spillet er ferdig?? (Jah, jeg snek meg til å se på spillerprofilen din..) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilket nivå du havner på til slutt avhenger veldig av hvor mange sideoppdrag og slikt du tar. Men det normale er vel 16-18, ja. Kan dessverre ikke si så mye mer før sperrefristen løper ut. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Haha, ok=P Litt mer info, er litt mer info uansett! Ser frem til anmeldelsen! =D Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Store forskjeller avhengig av hva du spiller gjennom som? Dvs, som lovet, eller hypet? Vel vel, får vel avvente anmeldelsen Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Høres lovende ut! Kan se bort ifra noen uventede utsettelser, da. Gleder meg til McGrovens anmeldelse, har tatt et par sniktitter på karakteren hans en gang imellom, hehe. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dere kan få kraftige spoilers om dere er uheldige når dere ser på karakterene til folk som har spillt spillet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oooh, gleder meg utrolig mye! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gleder meg som en liten unge til spillet kommer ut. Kommer til å bli godt å ha noe meningsfylt å bruke ettermiddagene på kaserna til. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hvis ikke spillet detter i postkassa mi på fredag eller senest lørdag så blir det en trist helg om to uker! Gleder meg som en liten unge til spillet kommer ut. Kommer til å bli godt å ha noe meningsfylt å bruke ettermiddagene på kaserna til. Du skal vel helst insje på tilbaketrekningsdrill og hindreløypetrening på ettermiddagene, eller hva? Endret 26. oktober 2009 av DRavisher Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det står her at det kommer 5, men er det ikke 6? Steam sier 6 i alle fall. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Salgstriks, prøver bare å forvirre deg. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 EA gir ut Dragon Age, og de slipper spill på torsdager i Norge. Derfor denne datoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå