power Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hva tror du Gud spiller akkurat nå? Tror han henger litt etter, og spiller donky kong og mario saken :-? Går du i kirken ofte eller? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Risk! Først kriger vi litt her og så kriger vi litt der... 8) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Risk!Først kriger vi litt her og så kriger vi litt der... 8) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Gud er jo på lan i himmelen med alle englene og spiller sim-world med oss som simmer men tror han er på dass, for det er 2000år siden vi hørte fra han sist og alle som var på religion vet at de 7dagene han brukte på å lage jorda var egentlig en ganske så lang tid.. tror ikke jeg får sett "gud" i mitt mennesklige liv nei Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Han spiller seff MMORPG'et: Earth Online(tm), med Humans & Stuff Expansion(tm). Og ja.. han har GM Powers. :o Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Gud spiller sikkert noe som ligner på Sims.. bare at det er en sånn 6-8 milliarder mennesker å styre++++++ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Gud har et helt eget spill han spiller... tipper det heter "The Universe" eller no... Ps.. synes han burde laste ned en patch til det, slik at livet mitt blir litt mer forståelig. Pss.. Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Pss.. Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger Hør! (Det er vel Linus Thorvalds vi snakker om?) Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Han spiller terninger.. virker i allefall slik. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Pss.. Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger Hør! (Det er vel Linus Thorvalds vi snakker om?) gullkorn! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 han spiller nok SimWorld i nettverk med Lucifer. hvor det er om å gjøre å få tak i mest sjeler før tiden går ut. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Personlig er jeg overbevist om at han og Adam holder på med sin 89429594859824659482659826498ende omgang med bildememory. Stilling så lang er Adam - Gud: 1 - 89429594859824659482659826497. Tough call å spille med en som er allvitende, men Adam dro i land en knepen seier på walkover i påskehelga år 33. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg tror ikke på gud, men hadde jeg vert gud, ville jeg spillt Half-Life 5 eller noe... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Gud har et helt eget spill han spiller... tipper det heter "The Universe" eller no... Ps.. synes han burde laste ned en patch til det, slik at livet mitt blir litt mer forståelig. Pss.. Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger LOL Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Han spiller HELT sikkert Bibelreisen!Har det spillet selv, og har kommt igjennom det en gang..[/url] omg :o Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg synes innlegget var litt blasfemisk. Regner med at den som startet tråden ikke tror på Gud, for det er som at du håner han. Greit, kanskje litt prippen, men Gud har strengt tatt litt annet å gjøre enn å spille spill. :wink: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 tja, jeg tar vel ikke feil i at han og Bush spiller risk og at gud stinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå