Gå til innhold

hvilket spill spiller Gud?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud er jo på lan i himmelen med alle englene og spiller sim-world med oss som simmer :D

men tror han er på dass, for det er 2000år siden vi hørte fra han sist :p

og alle som var på religion vet at de 7dagene han brukte på å lage jorda var egentlig en ganske så lang tid..

tror ikke jeg får sett "gud" i mitt mennesklige liv nei :shrug:

Lenke til kommentar

Gud har et helt eget spill han spiller... tipper det heter "The Universe" eller no...

 

 

Ps..

synes han burde laste ned en patch til det, slik at livet mitt blir litt mer forståelig.

 

 

Pss..

Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger

Lenke til kommentar
Gud har et helt eget spill han spiller... tipper det heter "The Universe" eller no...

 

 

Ps..

synes han burde laste ned en patch til det, slik at livet mitt blir litt mer forståelig.

 

 

Pss..

Kanskje han kan laste ned en language patch også, som fjerner tysk og fransk og alle andre språk som benytter seg av host, hark, spytt og sprø ansiktsvridninger

LOL :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg synes innlegget var litt blasfemisk.

Regner med at den som startet tråden ikke tror på Gud, for det er som at du håner han.

Greit, kanskje litt prippen, men Gud har strengt tatt litt annet å gjøre enn å spille spill. :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...