Gå til innhold

FSX stopper opp

Anbefalte innlegg

Ett veldig irriterende problem. Jeg starter opp flight simulator X og skal fly som normalt. Jeg bor i Bergen, så synest det er gøy å fly ruter fra Flesland. Problemet som plutselig har oppstått er at når jeg har flydd i noen inutter og kommet opp i nesten 20.000 fots høyte, får jeg opp følgende melding:

"Det har oppstått et problem og Microsoft Flight Simulator X må lukkes. VI beklager det intrufne"

Under står det velkjente "Send Feilrapport/ Ikke send". dette er frustrerende. jeg vet ikke om det er flere flyplasser med det samme eller hva jeg kan gjøre for å endre på det. Fra Gardermoen TIL Bergen funket det :S Noen som vet hva det er eller som vet hva som kan gjøres?

Michael :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv FSX, og det er et utrolig maskinkrevende spill, kan kansje sammenlignes med crysis. Hvilken maskinvare har du? Spesifikasjoner?

Prøv også å oppdatere drivere; kontrollpanel; enhetbehandling; skjermkor; høyreklikk; oppdater driverprogrammvare ( vista )

Lenke til kommentar

Har selv FSX, og det er et utrolig maskinkrevende spill, kan kansje sammenlignes med crysis. Hvilken maskinvare har du? Spesifikasjoner?

Prøv også å oppdatere drivere; kontrollpanel; enhetbehandling; skjermkor; høyreklikk; oppdater driverprogrammvare ( vista )

har prøvd det før :p har spilt FSX i vel snart 3 år no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...