Michael.B Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ett veldig irriterende problem. Jeg starter opp flight simulator X og skal fly som normalt. Jeg bor i Bergen, så synest det er gøy å fly ruter fra Flesland. Problemet som plutselig har oppstått er at når jeg har flydd i noen inutter og kommet opp i nesten 20.000 fots høyte, får jeg opp følgende melding: "Det har oppstått et problem og Microsoft Flight Simulator X må lukkes. VI beklager det intrufne" Under står det velkjente "Send Feilrapport/ Ikke send". dette er frustrerende. jeg vet ikke om det er flere flyplasser med det samme eller hva jeg kan gjøre for å endre på det. Fra Gardermoen TIL Bergen funket det :S Noen som vet hva det er eller som vet hva som kan gjøres? Michael Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har selv FSX, og det er et utrolig maskinkrevende spill, kan kansje sammenlignes med crysis. Hvilken maskinvare har du? Spesifikasjoner? Prøv også å oppdatere drivere; kontrollpanel; enhetbehandling; skjermkor; høyreklikk; oppdater driverprogrammvare ( vista ) Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Har selv FSX, og det er et utrolig maskinkrevende spill, kan kansje sammenlignes med crysis. Hvilken maskinvare har du? Spesifikasjoner? Prøv også å oppdatere drivere; kontrollpanel; enhetbehandling; skjermkor; høyreklikk; oppdater driverprogrammvare ( vista ) har prøvd det før har spilt FSX i vel snart 3 år no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå