Janster_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Seriøst, hva er det med Europa og PS3? Skal vi alle tvinges til Xbox360, eller er planen bare å drite i oss etter at vi brukte 5k på den pokkers svarte boksen. Vi sitter nå med en temmelig sultefora PSN, jeg mener HVOR er Zombie Apoc? Etter det er Demon Souls tydligvis ikke planlagt ever i europa, så vi kan se langt etter det, men kanskje vi får Ratchet og Klang XXXIX.... Jeg mener, Amerikanere har jo ikke engang råd til å kjøpe spill lengre, men vi har, så hva er problemet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du kan jo lage en amerikans PSN-konto..? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kan lage US PSN, og du kan importere spill. Det er verre med tjenester som video store, men det er jo på vei, så er ikke så farlig Selv om det er halvannet år etter USA... Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 PS3 selger mye bedre enn 360 i europa så noen vits er den vel ikke. De som valgte å kjøpe PS3 for 5000-6000kr derimot... Sony har alltid behandlet europeere som dritt, fordi de kan det. Vi kjøper alt fra dem uansett. Mye dyrere priser enn resten av verden? Check. Mye senere konsoll lanseringer enn resten av verden? Check. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Link til en god guide for å lage amerikansk PSN konto ? Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ikke vits og laget US konto,du kan ikke bruke musikk programet og sånt,løsningen er og vente på de tingene som skal komme. Det er vel samme med X360 hvis jeg ikke tar feil?,USA har NETFLIX ,men ikke EU right? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du med musikkprogrammet mener VidZone har ikke amerikanere det heller, det er kun europa. Norge skal få det før jul. Poenget med å lage US account er jo at du kan få tak i tingene som selges der, spill, demoer osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Link til en god guide for å lage amerikansk PSN konto ? Her ^_^ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 PS3 selger mye bedre enn 360 i europa så noen vits er den vel ikke. De som valgte å kjøpe PS3 for 5000-6000kr derimot... Hva med oss som kjøpte ps3 på release? Gjorde vi noe galt? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det lurer jeg og på. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg syns derimot at PS3 er bra. Har hatt PS1-3 nå men skal kjøpe Xbox 360 snart. Endret 28. oktober 2009 av TSP Fjernet en del av innlegget som henviste til et slettet innlegg - TSP Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Europa må være et irriterende kontinent å lansere spill på, med alle de kjipe nasjonene som ikke kan engelsk.. <_< Forøvrig er det kjekt å ha en us konto, selv om jeg ikke helt skjønner klaginga. For et par år siden var det virkelig store forskjeller mellom us store og vår egen, men idag er det nesten ingen forskjell lengre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Samme her, Shsleen, har hatt PS1-3, og vil Xbox 360 også. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Slettet et innlegg som på ingen måte bidro til diskusjonen. Forumet skal ikke være en krigsarena for tilhengere av de ulike konsollene, derfor skal det heller ikke komme innlegg som ypper opp til dette. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) PS3 selger mye bedre enn 360 i europa så noen vits er den vel ikke. De som valgte å kjøpe PS3 for 5000-6000kr derimot... Hva med oss som kjøpte ps3 på release? Gjorde vi noe galt? Det som er litt bra, er at de som faktisk gav flere tusen på release fikk en PS3 som har støtte for PS2 spill. Mens dagens kunder ikke kan få dette, men så betaler jo de en helt annen pris en oss som faktisk gav mellom 5000 og 6000 kroner for den ^^ Så jeg vil nok si at vi fortjente noe sånt. Mens de som kjøper idag får en mye mindre konsoll Og min funker fantastisk enda, mens 360 har ihvertfall blitt ødelagt 3 ganger nå Endret 29. oktober 2009 av Memoen Lenke til kommentar
SpacedSonny Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det at Deamon Souls ikke kommer til Norge er fordi Atlus ikke satser på marked en Japan og litt av statene, Atlus America sender ut 5000 kopier av det spillet om gang, maks 2 ganger. SÅnn har det alltid vært med Atlus spill. Zombie apoc er jo shit uansett.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er skuffa på det selv, japan får alle stortitlene før resten av verden,nå tenker jeg på ff13 da,vet ikke om andre men,PSN er alltid utdatert. PSN systemer på US er mye bedre og mer oversiktlig. Men når det kommer ut så er det jo værdt og vente for så og gå apeshitt når man har det og kan få tak i det. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er skuffa på det selv, japan får alle stortitlene før resten av verden,nå tenker jeg på ff13 da. Spillene som kommer først i Japan er med få unntak spill fra japanske utgivere (Final Fantasy er et godt eksempel). Stortitler hvor amerikanske/europeiske utgivere står bak, kommer som regel først i vesten. Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har gått og siklet etter Demon Soul's sitt Dynamic Theme til ps3'n, men det er bare ute i den japanske PSN atm. Hater at det skal være deling på denne måten, er så unødvendig. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen som vet om nettbutikker som sender japanske PS3 spill til Norge? Vet at Play-Asia ikke gjør det, tusen takk SCEE <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå