Gamer_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Spille sammen? Har en Soldier lvl 17 og en Berserker lvl 19. Gamertag: Benny50000 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Om noen ser seg villige til å spille gjennom hele spillet med meg skal jeg slenge meg på coop, men jeg vil ikke spille med noen som plutselig bestemmer seg for å fortsette uten meg etc. Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene. Jeg har en Soldier på level 10, men ser helst at vi starter helt på nytt om noen er interesserte. Gamertaggen min er Bare Lakus, men jeg ser helst at man ikke legger meg til om man ikke har lyst til å gå igjennom hele spillet fra start. Begynner å gå litt lei av å bytte ut folk på vennelista mi hele tiden. Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er med, Lakus Bare add meg, HstMx:) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lakus når jeg får nettet opp på xboxen igjen, mandag tipper jeg så joiner jeg det jeg Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg joiner også veldig gjerne. Skaffer spillet idag, men kan ikke starte før i morgen. Kaller meg frekvi på xbl Endret 29. oktober 2009 av Ichimaru Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Blir gjerne meg jeg også, men eneste kjipe er at jeg ikke har mic Men er mer en gjerne villig til å lage en egen char for å spille gjennom hele spillet med noen Foreløpig har jeg bare en hunter i lvl 17 og soldier i 7. Adder dere Endret 2. november 2009 av ChrisChucklhead Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei ChrisChuckIhead! Jeg og Hst har spilt litt sammen en kveld. Jeg er 25 og han er vel rundt 20 en plass han også. Jeg er med på å starte ny eller joine ditt game og hjelpe deg opp til samme plass som Hst. (Jeg er litt lenger enn han igjen) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene. Er det sånn på alle plattformer? Jeg spilte gjennom hele spillet ved å hoppe fra game til game og så til singleplayer og de questene jeg gjorde på andres game hadde jeg gjordt når jeg kom tilbake til singleplayer. Dette var på ps3. Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er i lvl 19 med en hunter nå, men vet jo ikke hva dere spiller som! Er klar imorgen kveld Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene. Er det sånn på alle plattformer? Jeg spilte gjennom hele spillet ved å hoppe fra game til game og så til singleplayer og de questene jeg gjorde på andres game hadde jeg gjordt når jeg kom tilbake til singleplayer. Dette var på ps3. Samme her. Jeg joinet et par andre for å drepe siste bossen. PS: har nå en berserker i lvl 48:D Lenke til kommentar
@NdRiLz@ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei, har en lvl 42 Siren, er noen villige til å bli med og prøve å ta larger challenges på Mad Moxxi hvis noen har den tilleggspakken? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 har Borderlands, men har aldri greid spille... så hadde vært kult å spille det mer Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Låner Borderlands av en kompis og vil gjerne prøve å spille med noen. Har foreløpig bare spilt alene. Har en lvl 25 Sniper-dude. Regner med jeg plukker opp Borderlands GOTY versjonen når den kommer i butikke om prisen ikke er for stiv. GT: DrBabyDeflector. Send meg en melding på kjøpet om at du er fra Gamer og interessert i å spille Borderlands hvis. legger meg til. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Henger meg på denne også Mort3n87 Endret 18. november 2010 av Morten87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå