SimenBastian Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Trenger hjelp til å huske tittelen på et gammelt PC spill. Spillet ligner veldig på warhammer 40k. F.eks. at du skal ta over et helt kart som er delt opp. Du har også en helt gjennom spillet som utvikler seg med XP (experience) Helten kan også skaffe seg utsyr gjennom spillet, dette kan du få hvis du dreper andre helter eller gjennom quests. I hvert kart må du samle materiale for å bygge bygninger, og materiale får du ved å overta eller "converte" gruver. Når gruven er overtatt får du automatisk materiale. Typer materiale tror jeg er Krystaller - Stein - (ikke helt sikker men tror det er bronse) Du kan kommandere slaver inn i gruven for å få materiale raskere. Dette er rasene du kan styre: Human - Undead - Deamons - Dwarf - Wood Elf - High Elf - Dark Elf - Barbarian Husker ikke tittel eller hvem som har gitt det ut :/ Men jeg husker det var nr. 2 i en serie. Syntes å huske det ble lagd nr 3 men dette er jeg ikke sikker på. Ringer dette noen bjeller? Har tenkt på det i dagevis men kan ikke huske den tittelen >< Ps. For de som ikke har spilt warhammer så er prinsippet at du skal kunne bygge bygninger som igjen kan produsere soldater. Lenke til kommentar
SimenBastian Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ah fant det. Det var warlord battlecry 2. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) rein random.. men du tenker vel ikke på Blizzard's: WarCraft 3? EDIT: såg ikke med en gang att du hadde funnet det. Endret 26. oktober 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Warlords Battlecry! Kongespill. Warcraft 3 stjal en del av de gode ideene fra Warlords Battlecry, men jeg sverger fremdeles til WB. Spesielt morsomt å spille med helten sin i multiplayer, og ta vare på han fra kamp til kamp, og se han får nye levels, abilities og spells. At det var så utrolig mange raser å velge mellom var jo heller ikke negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå