Gå til innhold

Hjelp til tittel på gammelt PC spill

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å huske tittelen på et gammelt PC spill.

Spillet ligner veldig på warhammer 40k. F.eks. at du skal ta over et helt kart som er delt opp. Du har også en helt gjennom spillet som utvikler seg med XP (experience)

Helten kan også skaffe seg utsyr gjennom spillet, dette kan du få hvis du dreper andre helter eller gjennom quests.

I hvert kart må du samle materiale for å bygge bygninger, og materiale får du ved å overta eller "converte" gruver. Når gruven er overtatt får du automatisk materiale.

Typer materiale tror jeg er Krystaller - Stein - (ikke helt sikker men tror det er bronse)

Du kan kommandere slaver inn i gruven for å få materiale raskere.

Dette er rasene du kan styre:

Human - Undead - Deamons - Dwarf - Wood Elf - High Elf - Dark Elf - Barbarian

Husker ikke tittel eller hvem som har gitt det ut :/

Men jeg husker det var nr. 2 i en serie. Syntes å huske det ble lagd nr 3 men dette er jeg ikke sikker på.

Ringer dette noen bjeller? Har tenkt på det i dagevis men kan ikke huske den tittelen ><

Ps. For de som ikke har spilt warhammer så er prinsippet at du skal kunne bygge bygninger som igjen kan produsere soldater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warlords Battlecry! Kongespill. Warcraft 3 stjal en del av de gode ideene fra Warlords Battlecry, men jeg sverger fremdeles til WB. Spesielt morsomt å spille med helten sin i multiplayer, og ta vare på han fra kamp til kamp, og se han får nye levels, abilities og spells. At det var så utrolig mange raser å velge mellom var jo heller ikke negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...