joandreas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 går det an få left 4 dead 2 demo i gamestop til spilling 27 oktober. litt tidlig stille spørsmal men er kansje i butikken straks etter skolen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Slik jeg har forstått det så skal det være mulig for alle som har forhåndsbestilt å forhåndsnedlaste demoen nå, ved å bruke en kode man skal få. Vet desverre ikke så mye om det selv, da jeg forhåndsbestilte gjennom Steam. Prøv også i Left 4 Dead-tråden Endret 25. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kjøpte L4D2 nå for en time siden, å fikk laste ned demoen nesten før visakortet var godkjent... Ingen krav om kode eller noe,bare å laste ned... Og demoen blir åpnet for spilling den 27.Oktober (altså tirsdag/onsdag) Selve spillet kommer 18.November... Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Demoen til l4d2 heter l4d Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kjøpte L4D2 nå for en time siden, å fikk laste ned demoen nesten før visakortet var godkjent... Ingen krav om kode eller noe,bare å laste ned... Og demoen blir åpnet for spilling den 27.Oktober (altså tirsdag/onsdag) Selve spillet kommer 18.November... Trenger ingen kode når du kjøper spillet gjennom utviklers egen distribusjonskanal nei. Demoen til l4d2 heter l4d Nei den heter Left 4 Dead 2 Demo. Er i hvert fall det det står i Steam Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 kan ihvertfall feire at sppillet er steam kjøpt og gamestop ikke fikk de pengene har ikke peil på prisen dems heller (399 platekompaniet på nett 285 steam) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hva er vitsen med å bare få demo etter man har forhåndsbestilt? Demo skal hjelpe meg å bestemme om man skal ha spillet eller ikke. Endret 26. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 De som purchase spillet får følgende fordeler : Pre-purchase now and save 10%! Plus, get early access to the demo, exclusive in-game baseball bat, and be ready to play L4D2 the moment it is released. Vet ikke når demoen kommer for almenheten, men sikkert ikke så lenge etter 27.Oktober..... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Siden trådstarter har fått svar, og det allerede finnes en tråd for det aktuelle spillet, stenger jeg tråden. Lurer dere på noe mer om emnet, foreslår jeg at dere spør der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg