Joαkim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Heisann, har i det siste hatt store problemer med at xbl går så treigt. Kan ikke laste ned noe eller joine et race på FM3. Bruker xbox sin trådløse internett modul. Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd og hooke det opp med ethernet kabel, men det virker ikke selvom jeg har skreve inn navn og passord <_< Lenke til kommentar
bas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er nok linja di det er noe galt med, uten at jeg kan si hva det er. XBL er i hvertfall ikke treigt. Det pleier ofte å være noe tull med oppsettet i ruterne som forårsaker vanskelig eller ingen kommunikasjon med XBL. Ville sjekket dette. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan være noen porter du må åpne i ruteren. Google xbox live ports Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hadde samme problemet med mitt trådløse før, flyttet den 10cm nærmere ruteren og nå har jeg max-connection ^^ Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sjekk om NAT er moderat eller strict..kan ligge der.. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hadde selv mye tull med Xbox og rutere når jeg hadde Xbox360, De fleste av mine kompiser har også måtte hoppe gjennom noen ringer for å få Xboxen til å fungere skikkelig på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå