gorane Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har planer om å skaffe med Dragon Age når det kommer ut, spørsmålet jeg stiller er følgende: Skal jeg kjøpe det til PC eller PS3? Hva mener dere, og hvorfor? Tips mottas med takk Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Enkelt, PC. Fordi sånne type spill hører hjemme hos PC'n. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Velg det du foretrekker. Det er ingen fasit på det. Endret 25. oktober 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kjøp til PC, bedre kontrollsystem og mods, bedre ytelse etc. Dette er et av få spill som er laget for pc og portet til konsoller. Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Spill som det kommer mods til synes jeg er best å ha på PC siden en god MOD forlenger spillet med ganske mange timer. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Forstår ikke at det er en spørsmålsstilling en gang. Har selv 360, ps3 og pc. Men spill som dette er alltid best til pc. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 La oss nå ikke glemme fugleperspektiv kameraet som er PC eksklusivt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er gjerne flest fordeler å kjøpe til PC når det gjelder slike spill, men det kommer jo an på om PCen din faktisk kan dra spillet. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Er mange fordeler med PC som jeg ser det, blant annet at det er mer komfortablet med kamera på PC, blir handicap å skal se seg ordntlig rundt på konsoll har jeg hørt. Også har du toolset som jeg tviler du får på konsoll. Og muligheten til å laste ned andres modder om du vil det. Edit: + Du kan jo unlocke items via Dragon Age: Journeys på PC, men ikke på konsoll. Endret 25. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Er et par ting du må spørre deg selv her slik : Liker du å spille denne type spill mest på konsoll eller pc? Og er din pc bra nok til å dra spillet? Endret 25. oktober 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 PC, uten tvil. Grafikken er bedre, og toolset kommer kun til PC. Mange spillere kommer til å lage helt konge historier å spille gjennom, til og med noen som er bedre enn main campaignet. Det betyr at du får i praksis tusenvis av flere spilletimer med content til PC enn til konsoll, siden toolset og brukerlagde moduler ikke er tilgjengelig der. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du en PC som kan takle det, da går du for det. Hvis ikke de andre alternativene. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har du monster gamer PC så er det ingen tvil. Jeg skal ha 360 versjonen, har ikke så bra PC, orker ikke å spille med lave innstillinger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har en pc med Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920, 12GB RAM og GeForce GTX 295 med 1792MB. Installerte også Win 7 idag, så jeg håper og tror jeg kan ha alt på max Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg har en pc med Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920, 12GB RAM og GeForce GTX 295 med 1792MB. Installerte også Win 7 idag, så jeg håper og tror jeg kan ha alt på max Du må antagelig spille Dragon på konsoll pga svak maskinvare,,,,, Endret 31. oktober 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har en pc med Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920, 12GB RAM og GeForce GTX 295 med 1792MB. Installerte også Win 7 idag, så jeg håper og tror jeg kan ha alt på max Du må antagelig spille Dragon på konsoll pga svak maskinvare,,,,, FAIL! Lenke til kommentar
Stig_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er veldig i tvil selv, først og fremst fordi jeg faktisk liker bedre å campe i sofaen med stor tv, et varmt pledd og en hund som fotvarmer når jeg spiller spill, heller enn å sitte på en kontorstol på et overfylt loftskontor. Får vel vente på reviews som sammenligner ps3 og pc. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Samme her, tv gjør det så mye bedre! Pc for meg er kanskje blitt litt mer der man driver med mmorpg og strategi spill. Mens resten nytes på konsoll, men ja jeg kan se fordelene ved å spille dragon age på pc, selv om jeg vil chille i sofaen på større tv og nyte bioware sin herlige historie. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Pc versjonen er bedre, du trenger ikke å vente på reviews. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Liker også å sitte med pledd i sofaen i liggestilling å spille egentlig, men jeg har bærbar og har kjøpt Xbox kontrollere med USB-ledning, så hvis jeg skulle ønske kan jeg nok spille fra sofan om jeg ønsker det. Jeg har også sånn kabel sånn at jeg kan koble bærbaren til TV skjermen . Men kommer nok til å spille fra kontorstolen, liker det også veldig godt. Endret 31. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå