tegen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Burde det ikke vært et forum for fifa synes dere? Endret 24. oktober 2009 av Ciljan15 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Beste måten å finne ut det på er å starte en tråd om Fifa-spillene selv! Lenke til kommentar
tegen Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 En tråd? jeg snakker om et FORUM, altså en side. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen spill har sine egne sider. Du starter en tråd om et spill i den delen av forumet hvor kategorien spillet passer best innunder befinner seg. Fifa-spillene er så vidt jeg vet tilgjengelige både til PC og konsoll, og skal derfor opprettes i "Generell spilldiskusjon". Lenke til kommentar
svennaa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen spill har sine egne sider. Du starter en tråd om et spill i den delen av forumet hvor kategorien spillet passer best innunder befinner seg. Fifa-spillene er så vidt jeg vet tilgjengelige både til PC og konsoll, og skal derfor opprettes i "Generell spilldiskusjon". Han snakker sikkert om underforum. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Her er Fifa 10 tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=8092 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå