FrodeA Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nå har jeg faktisk ikke testet Urquattroen (eneste aktuelle Audi) og femmeren i 3'eren, det må gjøres! Men beste lyden hittil tror jeg må være amerikanske V8'ere med kompressor! Får se om audi-5'eren når opp til det i morra! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er gromlåt i audifemmern ja! Nesten like grom den i volvo femmern, 540 hemi motoren(til bla dodge ram) også liker jeg lyden av rekke sekser kombinert med diiiger turbo(som i skyline feks) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 B-klasse bilen min: Holder for tiden på å kjøre D-klasse '69 Charger! Kjørte første løpet med den i går, Fujimi Kaido. Gruste Audi'er, BMW'er og det som var! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 C425VTCC bilen jeg kjører, kjempegøy med slike turneringer hvor alle kjører biler som er nesten helt like Par videooer fra kjøringen også Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Litt gammelt, men dette var en Chevelle jeg hadde.. Blir nok å bygge en helt maken en igjen og bruke til drifting, for den dugde sideveis! Lenke til kommentar
Akselito Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvordan får dere bildene fra Xboxen til pcen? Hehe. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvordan får dere bildene fra Xboxen til pcen? Hehe. Logg deg inn her: http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1262694350&rver=6.0.5285.0&wp=LBI&wreply=http://www.forzamotorsport.net/redirect.ashx%3Furl%3Dhttp%253a%252f%252fwww.forzamotorsport.net%252fen-us%252fdefault.htm&lc=1033&id=74939 Deretter går du inn på "My Forza". Der ligger bildene for nedlasting! Når du har lastet ned bildet du ønsker å legge ut, laster du de bare opp igjen på forumet/siden du ønsker å legge det ut på! Slik gjør jeg det da.. Irriterer meg litt at konkurransen på ForzaMotorsport.net nå kun er for de som bor i USA! Kunne tenkt meg en Hyundai Coupe IRL (eneste Hyundai jeg kunne tenkt meg, siden de endelig har skjønt hvilke ende hjulene skal trekke i). Endret 5. januar 2010 av Frode Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bildene ble veldig matte, de så mye mer fargerike ut på tven.. Anyways, driver å tuner/trimmer GTR`en. Må si den bilen der er helt sinnsyk å kjøre. Skal prøve å ta noen bedre bilder. Btw, noen som vet hvorfor det tar så lang tid å laste opp bilder? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 her er to av mine biler den røde er akura som eg er lit stolt av og den andre er nissan gtr som eg fekk som message i spillet Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mange heftige biler med ditto skins, noe som gjør fjorårets spill enda bedre bare litt synd att det ikke har solgt mere enn hva det har gjort. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mange heftige biler med ditto skins, noe som gjør fjorårets spill enda bedre bare litt synd att det ikke har solgt mere enn hva det har gjort. Ja, synd vi spillere ikke følger opp kvalitetsspill med å kjøpe de. Hadde vi gjort det så hadde vi hatt flere forza 3 type spill, da tenker jeg på at spillet inneholder like mye og at alt er gjennomført bra. I stedet for all den møkka en del utviklere spyr ut. Synes det burde være slik at om utviklerene prioriterer kvalitet når de utvikler spill så burde de få betalt gjennom høyere salg, desverre er dette ofte ikke tilfellet. Endret 17. januar 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjører denne Golfen her Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 ikkje dum den selv ville eg ha satset på en mer rødere farge på felgene. likte spesielt bunden på side skjørtet der du går oppover fra rød til svart. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Endelig raska meg til å få kjøpt Gold igjen. Noen som er hugga på å ta noen runder? Gamertag: l0Ff Har fått sansen for drifting igjen. Legger ved litt bilder av god beistet. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fantastisk rå Lancia IofF! Så simpel lakk, hvit med sort panser og felger, men allikevel så tøft! Har en Lancia i Forza selv, men har ikke gjort noe med den enda.. Kunne vært med på noe kjøring snart igjen føler jeg! Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hah, takker! Er stor fan av "clean" look. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Har en haug med bilder må se om jeg kan få lagt opp noen her, er mange pene Go Rovern detta! Highway patrol! SPNG_Installer.zip Pnn Audi RAM! Klassiker Edit: Liker å ta bilder så har mange jeg liker, men vet ikke om noe ser på bilder her lenger? Endret 26. februar 2010 av Joantheman Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg ser gjerne på bilder av slike biler ihvertfall! Likte spesielt godt corvetten og lanciaen! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Har valgt ut noen flere favoritter Første bildet jeg tok, samtidig en pen bmw Litt sær humor? men allikevel Jagermeister design Alle liker vel slikt? ahhh, fantastisk bil Deilige saker Monster Dino Endret 4. mars 2010 av Joantheman Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fantastiske biler Joantheman! Slenger ved et par jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå