UNSCCapone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Min første kreasjon. Har 900 hester på bakhjulene, er ganske heftig uten TCS. Spinner vel fram til 140 km/t Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt dårlig bildet det siste der. Ute av fokus. (hihi jeg kunne ikke dy meg). Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Til alle opelfankidsa Gikk løs på enda en replika Min andre paint-job så langt i forza noen sinne ^^, Prøvde også til slutt hdr bare for å se hvor jævlig det ble Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Min 135i driftvogn, med alternativ TopSecret-logo: Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sånn har den sett ut siden Forza 1, en tradisjon har det blitt meget nøytral og enkel, men god driftebil :rolleyes: Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har sittet nå foran Forza i flere timer og lagd den klassiske Ford RS200 designet fra bunn av: Første driftebilen min Holder på med en BMW M3 E30 driftebil som jeg skal lage et fet design til. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Den RS200 painten var lekker! Har du lagt den ut? Kanskje jeg kjøper, men har lyst til å prøve å lage selv. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Gøy å hoppe litt Endret 2. november 2009 av Adapted Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Endelig noen som har skjønt det! AMEN! Råere bil finnes ikke på Forza! Mangler bare at de legger ut 90 IMSA GTO'n nå så! Dog, 1er Rabbiten og R32 er også noe for seg selv! Men Sport quattro.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er det med at du liker sånne steingamle biler som er firkanta blikkbokser iceman? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Meh... Ligger vel i blodet da Eller, nei det gjør vel ikke det. Jeg syns rett og slett de er sinnsykt råe. De er noe for seg selv. Jeg vet jeg skal til Tyskland en eller annen gang og se disse bilene live De viser dem nemmelig fram til publikum en (eller er det flere? gang i året, der de testkjøres Det er så "bjønnj" dette at!! Men nok om det Endret 9. november 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Den RS200 painten var lekker! Har du lagt den ut? Kanskje jeg kjøper, men har lyst til å prøve å lage selv. Takk! Ja den ligger ute, men den er ikke 100% lik den på bildet, CCD logoen er borte og Norgeflagget er fjernet. Tror den koster 5.000 CR Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hva er det med at du liker sånne steingamle biler som er firkanta blikkbokser iceman? Fantastisk mye råere å fikse opp en gammel bil fra før 1990, og deretter gruse nyere superaerodynamiske biler med den! Og jeg er også av typen som foretrekker designet på bilene fra gamle dager.. Endret 9. november 2009 av Frode Lenke til kommentar
Bjonen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er det med at du liker sånne steingamle biler som er firkanta blikkbokser iceman? Fantastisk mye råere å fikse opp en gammel bil fra før 1990, og deretter gruse nyere superaerodynamiske biler med den! Og jeg er også av typen som foretrekker designet på bilene fra gamle dager.. Jeg må si meg enig jeg også. Lenke til kommentar
Xindrum_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hær har jeg laget Rhys Millen's drift GTO, dere har sikkert sett den på Discovery Channel for litt tilbake.. Det er lagt ut 2 stk for salg.. Budet starter på 30000.. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 bah. skal ikke være lett å finne fokuset på den gamle crt-en <_< Lenke til kommentar
Janse07 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da får jeg prøve å legge ut noen bilder tatt! Og det å sladde er jo bare helt herlig.. Lenke til kommentar
GrOOviE Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Legger til noe jeg laget i dag. En lekker VW Scirocco i politifarge og merker. Tidsbruken ligger på ca. 2 timer, der riksvåpenet alene tok drøye 50 minutter å koke i hop. Riksvåpenet består av omtrent 100 layers og var et helvetes knotearbeid. Bra laget det riks våpenet ditt... Lagte et par norske politi biler på Forza 2 , men jeg var lat og hadde en apekatt i midten... Nesten så jeg skulle hatt din intigrert i et design jeg holder litt på med.. I hvertfall Løva.... Gamertag: Groovie NOR Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HOHO! Trimma en RX7 i går, fytti hælvete det er grom lyd i den! Vankel er og blir noe for seg selv! Men, ingen ting slår lyden til audi 5'er Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Superchargeren i denne kommer veldig nær. Vet ikke om noe som slår femmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå