BoardkilL Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har en tuning-setup til salgs til Trueno AE86. Har kjørt inn ca 110 000 på en runde på Fujimi Full Reverse med den, enn så lenge. Sist jeg sjekka holdt det til 5. plass av rundt 5 500 spillere. Tar sikte på 150 000 i alle fall, det burde holde til første eller andre plass på listene. Heter vel "110K drift setup". Lenke til kommentar
lekva Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Posten skal frem! Hehe, hadde tenkt å gjere da same;D, lage post logo på ein Peugeot, når eg fekk spelet då E da post Peugeota me på spelet? Endret 26. oktober 2009 av lekva Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Enda en energidrikk B) Lenke til kommentar
Tjomsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 To bilder fra meg: BMW M3 GTR (fullt oppgradert). Jeg ligger i 358 KM/h på ringen Camaro. Er egentlig ikke så fan av amerikanske biler, men er blitt ganske glad i denne! Fint design og god ytelse! Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må jo holde tråden i live :rolleyes: Lenke til kommentar
fredrik_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har lyst på et forsøk på en gamer.no-logo? Ligger ute i storefront til den symbolske sum av 1000CR om det er ønskelig. Er ikke perfekt men... Tenkte jeg skulle øve litt på å etterligne ting, så da ble det den Er hvit sirkel rundt, som jo kan fjernes om noen mener det er teit. Her er den på en Scirocco (though er bilen i samme farge som det hvite på dekalen) Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 veldig kul Gamer.no bil da Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Likte godt gamer.no bilen! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har en sånn G-logo på et par av bilene mine i Forza. Kristian Aasgård laga en her tidligere. Ikke så lett å se uten å maksimere bildet, men den ligger på døra der. En liten tegning jeg har laga ligger på høyre side på frontfangeren. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har selv laget en slik Gamer-logo som fader ifra lysegul til litt mørkere oransj nederst. Slik den opprinnelige gjør! kan poste den i kveld! Lenke til kommentar
fredrik_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nice! Har ikke noe fade på den min. Det får komme senere Lenke til kommentar
worthy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Skal vi se, her kommer hvertfall to av bilene mine. Først ut min rally 206 Så min rally Golf GTi Og Civic Type R rally Endret 27. oktober 2009 av worthy Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Endlig fått en av mine drømme biler. Jeg elsker denne å skal oppgradere den maks ut snart Me sooooo happy! Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mye tøft her ja gitt. Kjenner det svir når jeg ser alt dette. Måtte jeg bare få spillet i morgen! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Detail Artistic Spectator Får prøve å ta noen fler når bilen er ferdig Kenwood logoen kan kjøpes for 2000CR! Bare å søke "Kenwood Logo" Minner også om at Rockstjerna på panseret også kan kjøpes for 2000CR. Søk på "Proper Rockstar Energy Logo" så får du den sikkert først på lista. Endret 27. oktober 2009 av AndreKK Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Prøver å lage en bil video nå. Får se hvordan det går! Om jeg finner ut hvordan jeg får den på dataen da Noen som kan si meg hvor lang tid xbox'n skal bruke på å laste opp 30 sekunder med 720p video til forzamottorsport.net siden? Syns den brukte litt tid. edit: der kom den til slutt. og bare 55 mb.. jaja.. sikkert stor pågang på websiden, lastet ned med 100 kb/s! wohoo Endret 27. oktober 2009 av Vitamin Bjørn Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har lyst på et forsøk på en gamer.no-logo? Ligger ute i storefront til den symbolske sum av 1000CR om det er ønskelig. Er ikke perfekt men... Tenkte jeg skulle øve litt på å etterligne ting, så da ble det den Er hvit sirkel rundt, som jo kan fjernes om noen mener det er teit. Her er den på en Scirocco (though er bilen i samme farge som det hvite på dekalen) Veldig stilig. Kjøper en sånn. Godt jobba Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Må si jeg ble rimelig imponert. Det finnes selvfølgelig langt vanskeligere motiver å "tegne", men logoen var mer eller mindre like ren og pen som originalen, og jeg vil gledelig plassere en eller flere på bilene mine. You know, representin´, yo! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ait, me gonna do that`to Lenke til kommentar
garyOBACK Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 tenkte å legge ut noen bilder av noen av bilene jeg har/hatt! alle design er laget av meg og er til salgs på Storefront Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå