Patrick1991 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ute å kjører rally med nybilen Laget selv da. Synes den ble ganske kul Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3? Det lurer jeg på å Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3? Det lurer jeg på å Det vet jeg ikke, men de fleste (inkl. meg) lager alt ifra scratch. Bruk fantasien! Alt starter med firkanter og sirkler i forskjellige former og farger vettu Vet ikke helt om jeg kan forklare på noen annen måte Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Prøvde meg på en replica jeg ^^ ikke helt vellykket, men helværst driftebil ble det! utgangspunktet Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan klarer dere å lage så proffe paint jobs til bilene? Ser at i FM3 er det massssse flere detaljerte drifte biler, kan du kopiere fra PC eller noe sånt i FM3? Du kan f. eks. dra til Storefronten, "Buy Vinyl Groups" og søke på logoen du vil ha. Hvis du søker på DC, Kenwood, Rockstar, så får du opp en rekke logoer. Bla deg ned til den du ser finest eller mest realistisk ut og kjøp den. Logoene koster max 10,000 CR, så det er ikke så MYE penger det er snakk om. Kjøp de logoene du kunne tenke deg på bilen din (jeg skal love deg at du finner omtrent hvilken som helst logo fra de store firmaene i verden. Jeg nevner; sparco, recaro, rockstar, monster, dc, puma, dunlop, og sinnsykt mange fler.) Når du har skaffet deg logoene du vil ha, bare setter du dem kreativt i størrelse og plassering rundt på bilen og finjusterer etterhvert som det blir flere loger på. Så kan du se for deg om det hadde vært kult med noen deler på bilen i f. eks. svart (hvis du har hvit bil) som. f. eks. bagasjeluka, bakfangeren, sidefangeren, osv. Bare å bruke litt tid på det, så skal du se at det blir tøft etterhvert ;D Btw, jeg digga Subaruen din, Patrick Mest brukte bilen jeg har også, så den har fått en sånn halvveis Ken Block-look med noen sjølvlagde logoer Har laga en bra realistisk Rockstar-stjerne, men gadd ikke bruke tid på skrifta Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Å jeg får bare lyst til og hoppe på nå og spille med Forza når jeg ser dette. Men får vente til i morra tror jeg Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Utrolig artig da Skal kjøpe meg noen fete logoer! Noen som drifter på FM3? Jeg syntes det var heeelt umulig da styringen vas så treig, men men. add meg, gt: beem3r Noen har meg sikkert fra før av B) Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Btw, jeg digga Subaruen din, Patrick Mest brukte bilen jeg har også, så den har fått en sånn halvveis Ken Block-look med noen sjølvlagde logoer Har laga en bra realistisk Rockstar-stjerne, men gadd ikke bruke tid på skrifta Takker B) Tror jeg skal jobbe litt mer med den senere da :rolleyes: Det krever en ganske stor tålmodighet å få biler til å se skikkelig bra ut, men det er absolutt verdt det spør du meg Noen ganger sitter jeg på timesvis bare for å finne en bra design å jobbe med, så Men, du må legge ut noen bilder av din da Endret 25. oktober 2009 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Såvidt begynt å gjennskape den 200sx`en jeg hadde i Forza 2. Hadde alltid en liten drøm om å ha designe på en skyline GTR33 som da var umulig i FM2.. Slik ser "gore-mobilen" ut til nå. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Herlig darkerglow! Digga den paint jobben! Legger du ut på storefront? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har laget en liten "The Italian Job" inspirert film . http://www.youtube.com/watch?v=sGMtDy9arsc Endret 26. oktober 2009 av MacBain Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Ny kjerre :rolleyes: Må inrømme at jeg lastet ned MONSTER dekalene på Storefront da Edit: Leif Endret 25. oktober 2009 av Patrick1991 Lenke til kommentar
fredrik_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Posten skal frem! Og denne da... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Gikk litt fort der gitt Sport quattro! Endret 26. oktober 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gi oss flere bilder/videoer! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Første bilen jeg hadde, likte ikke noen av de jeg kunne velge i, men ved å kjøre denne "Chevroleten" som vel egentlig er Kia eller Daewoo så fikk jeg avslag på deler til de ekte Chevroletene også! Denne ble solgt for 100 credits etter første cupen! '60 Corvette. Litt smale hjul, men cupen var PI-begrenset, så derfor oppgraderte jeg ikke disse, da bilen ville oversteget PI-en jeg trengte. Meg i Trans-Am sammen med de to andre Fox-body bilene: angrefristloven.txt Til slutt en test av RAM'en: Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Mykje bra og morosamt her! Det vil snart bli annonsert video konkurranse på www.forzanorway.net. Så då er det berre å dra fram alle Kubruick/Spielberg'ane inni dykk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå