GarethWest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Tenkte meg kunne opprette ein enkel og grei bilete/video tråd for FM3. Eg byrjar: Eg køyrer 2006 mod Astra GTC, så dette er min bil: http://www.youtube.com/watch?v=Rm0iBmF38sM Ein morosam kræsj: http://www.youtube.com/watch?v=YNrzgJrkvzA Endret 25. oktober 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Bra tiltak. Jeg følte for og pynte opp bilen min i stad. Har nettopp startet med spillet da. Men må si det, jeg liker det veldig. Jeg liker egentlig ikke slike type spill. Men her er det gull for meg. Leke med favoritt bilene mine osv. Uansett, her er bildet. Trykk på for større bilde. Endret 24. oktober 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 PLANTRONICS_AUDIO_90 Hadde vært bra om tråden het bilde/video, kjøp/salg, sånn at vi kan legge ut noe vi har laget til Storefront, osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Min første og definitivt ikke siste bulk i min første bil. Er også enig med BanAnus; Forza spillene er de eneste bilspillene jeg faktisk orker å sitte å spille i timesvis. Utenom ColinMcRae serien. Edit: Designet til bilen ligger forresten ute på Storefront. Om noen hadde giddet å kjøpe den (1000CR) slik at jeg hadde fått achievementen hadde det vært kult. Vet ikke helt om man kan søke opp Gamertag der eller noe sånt, men filen heter iallefall noe så enkelt som Forza 1 og gamertaggen min er Bare Lakus. Endret 24. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nydelig Lakus. Lakkert selv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jepp. Men det er jo tross alt bare en haug med X360 logoer som da er rammet inn med noen sorte streker. Rimelig enkelt. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jepp. Men det er jo tross alt bare en haug med X360 logoer som da er rammet inn med noen sorte streker. Rimelig enkelt. Trodde det var krevende, men fint var det uansett! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lastet opp en liten video av bilen min på startstreken bare for å teste det ut egentlig. Tydelig at bile kan gå fremover, men ikke stort annet. Den er nå iallefall morsom å kjøre. Lenke til kommentar
Donbot Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lekte meg litt med vinyl editoren, lagde pikachu bare for å prøve noe. Ligger ute på storefront hvis noen vil ha den Lenke til kommentar
lekva Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Korleis e da å lage te logoane? lett å komme i gang me? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Haha, syntes jeg så '79 Camaroen min i den epic-crashen der Gaz! Kom forferdelig brått på de der altså.. Legger ut noen bilder her av noen av mine egne biler. Savner datsunen jeg solgte, ble fornøyd med paintjoben min på den. Endret 25. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Prosjekt på gang! Må kjøre noen E-klasse cuper med den først, men etter det blir det en del oppgraderinger for å si det sånn! http://www.pollymotorsport.no Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha! Polly motorsport B) Bergens stolthet! Har luftet bimmer'n nå, satt på noen flotte hamman sko Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha! Polly motorsport B) Bergens stolthet! Ja, jeg antar det er det. Men er vel nesten norges stolthet også siden den så og si er uslåelig! Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Morsomt å hoppe høyt! Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kjøper biler med fin paintjob, legg meg til Rushpowr er gamertag Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Polly Trans Am'en er nå til salgs. Sjekk Auction House. 930 hester (mer å gå på, men syntes dette holdt i første omgang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå