Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hei, vurderer kjøp av skjerm i anledning ny PC. Har sett litt på denne. Er det mulighet til å få opplyst høyde? Den nåværende skjermen står under en takbjelke som måler ca. 52 cm fra pult til bjelke. (Har mulighet til å flytte derifra hvis det er nødvendig.) Ønsker widescreen. Skal brukes til for det meste gaming og litt film. skal kjøpe dette skjermkortet hvis det er nødvendig å vite. Endret 24. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du har god plass til denne skjermen. Jeg har lik, og den er 41,5 cm høy med fot - du kan justere høyden på skjermen, så det er absolutt plass til den! Anbefaler deg å kjøpe denne skjermen da bildekvaliteten er meget god. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Høyde? Det høres ut som et matteproblem: 24" er 61 cm. Skjermen er 16/9. Bildehøyde blir da 61/sqr(16^2+9^2) * 9 = ca 30 cm. Med kantene på skjermen og foten, så blir den sikker rundt 45 cm tipper jeg. Om du er skikkelig usikker så får du springe ned til Elkjøp med en tommestokk, tipper de har tilsvarende modeller stående der (eller sammenlign med en 4/3 19-tommer, den vil være like høy). Om skjermen er god, og hvorvidt skjermkortet er egnet har jeg derimot ikke peiling på. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Stoler på AltF4 å kjøper denne. Takker Miles Teg for å ha tatt seg tid til mattestykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå