Gå til innhold

oppgraderer til windows 7?

Anbefalte innlegg

heisan, eg har vista(hadde windows7 beta men var ikkje så mange drivere/software til det så eg skifta til vista) eg lurer på om vist eg velger å oppgraderer, also ikkje ta ein rein instalasjon, om eg behalder alle filene mine? er det nokon som kan svare meg på det?

-Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har Vista på maskinen så kan du oppgradere ja. Hvis du har 32-bit Vista kan du bare oppgradere til 32-bit Win7.

Du beholder alle filer og innstillinger.

Jeg gjorde det, men ser nok at det beste ville vært å foreta en ren installasjon

Endret av ruhande
Lenke til kommentar

iTunes fungerer fint på Win 7 det.?

Har brukt iTunes på Win7 siden April-Mai en gang...

Klart i Beta perioden var det en god del driver mangler...

I Release Candidate var alle drivere på plass for mine PCer. (manglet ved webcam på en asus laptop, men den fantes på windows's hjemmesider)

I retail/den ferdige versjonen av win7 er det særdeles få driverproblemer, og de som ikke er med finner Windows selv på nettet, har vertfall gjort for meg...

Så ja, oppgrader, helst en reinstallasjon om du synes prisen forsvarer seg... :)

Lenke til kommentar

iTunes fungerer fint på Win 7 det.?

Har brukt iTunes på Win7 siden April-Mai en gang...

Klart i Beta perioden var det en god del driver mangler...

I Release Candidate var alle drivere på plass for mine PCer. (manglet ved webcam på en asus laptop, men den fantes på windows's hjemmesider)

I retail/den ferdige versjonen av win7 er det særdeles få driverproblemer, og de som ikke er med finner Windows selv på nettet, har vertfall gjort for meg...

Så ja, oppgrader, helst en reinstallasjon om du synes prisen forsvarer seg... :)

ja, eg har no oppgradert til windows 7 og det er fantastisk! itunes funker fint og, eg gjor sikkert noko feil i starten :p eg er så glad eg oppgraderte, tok ein rein instalasjon og så det så :p

Lenke til kommentar

Gratulerer, ikke minst med å win7, men med å komme deg bort fra vista... :D

En formatering og en ren installasjon er absolutt det beste. B)

jepps :D hadde ikkje vista så lenge då, har våre stucka med windows xp mykje lengre enn vista, er verkeleg glad får å få eit nytt OS :p vell det er alltid kjekt med nytt OS då :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...