eirikol1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 heisan, eg har vista(hadde windows7 beta men var ikkje så mange drivere/software til det så eg skifta til vista) eg lurer på om vist eg velger å oppgraderer, also ikkje ta ein rein instalasjon, om eg behalder alle filene mine? er det nokon som kan svare meg på det? -Eirik Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hvis du har Vista på maskinen så kan du oppgradere ja. Hvis du har 32-bit Vista kan du bare oppgradere til 32-bit Win7. Du beholder alle filer og innstillinger. Jeg gjorde det, men ser nok at det beste ville vært å foreta en ren installasjon Endret 24. oktober 2009 av ruhande Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg vil annbefale på det sterkeste og oppgradere til windows 7! Vil nok annbefale ren innstallasjon ja. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 eg tenker på å oppgradere til win7, eg kjem seffølgeleg til å ta 32bit for eg har ikkje ein 64bits prossesor, det er jo og slik at ikkje alle programma som eg brukar er på windows 7 enno, t.d itunes. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 iTunes fungerer fint på Win 7 det.? Har brukt iTunes på Win7 siden April-Mai en gang... Klart i Beta perioden var det en god del driver mangler... I Release Candidate var alle drivere på plass for mine PCer. (manglet ved webcam på en asus laptop, men den fantes på windows's hjemmesider) I retail/den ferdige versjonen av win7 er det særdeles få driverproblemer, og de som ikke er med finner Windows selv på nettet, har vertfall gjort for meg... Så ja, oppgrader, helst en reinstallasjon om du synes prisen forsvarer seg... Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 iTunes fungerer fint på Win 7 det.? Har brukt iTunes på Win7 siden April-Mai en gang... Klart i Beta perioden var det en god del driver mangler... I Release Candidate var alle drivere på plass for mine PCer. (manglet ved webcam på en asus laptop, men den fantes på windows's hjemmesider) I retail/den ferdige versjonen av win7 er det særdeles få driverproblemer, og de som ikke er med finner Windows selv på nettet, har vertfall gjort for meg... Så ja, oppgrader, helst en reinstallasjon om du synes prisen forsvarer seg... ja, eg har no oppgradert til windows 7 og det er fantastisk! itunes funker fint og, eg gjor sikkert noko feil i starten eg er så glad eg oppgraderte, tok ein rein instalasjon og så det så Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer, ikke minst med å win7, men med å komme deg bort fra vista... En formatering og en ren installasjon er absolutt det beste. B) Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer, ikke minst med å win7, men med å komme deg bort fra vista... En formatering og en ren installasjon er absolutt det beste. B) jepps hadde ikkje vista så lenge då, har våre stucka med windows xp mykje lengre enn vista, er verkeleg glad får å få eit nytt OS vell det er alltid kjekt med nytt OS då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå