massamassa Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kjøpte meg borderlands i dag å dro bort til en kompis for å spille splitscreen på hans konsoll. Men når jeg prøver å connecte min kontroll (som jeg aldri har brukt på noe annet enn min konsoll før) så bare står den å blinker. Får ikke engang skrudd den av uten å ta ut batteriene. Any help? Takker. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hold inne Connect-knappen til du får eit "roterande" lys på kontrolleren. Så holder du inne Connect-knappen på Xboxen eit par sekund. Då burde den kople seg til. (Connect-knappen på Xboxen er til høgre for kontroller-portane. Kvit, liten knapp) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du må bare sync'e den opp til Xboxen ved å holde inn knappen ved lader-porten til lyset begynner å spinne. Gjør så det samme med den samme knappen som er foran på Xboxen. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ka gjorde du første gang du skulle spille xbox med den kontrollen? Du har jo gjort dette før. (._.") Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Var jeg som skrev dette i sted. Glemt passord i farta. Takk for hjelpen folkens, funket utmerket Har ikke spilt xbox på år så nok derfor jeg ikke husket hva jeg har gjort før. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Får bumpe denne da. Nå har jeg tatt med kontrollen hjem igjen men den vil ikke koble seg til min xbox ;/ Samme problemet men løsningen funker ikke denne gangen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skru på Xbox ---> Skru på kontroll ---> Hold inne Connect-knapp på kontroll ---> Trykk på Connect-knapp på Xbox. Da skal det funke. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Funker ikke, den går sånn rundt en liten stund også går den tilbake til å bare blinke. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fikset det! takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå