V. Haugen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nye Ventelo vil ta opp kampen med de store operatørene på mobilmarkedet ? da må det endringer til. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "Nye Ventelo vil ta opp kampen med de store operatørene på mobilmarkedet". HaHa. Ja, det prøvde MTU også ! Ja,vi får se hvor lenge det går. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jag har aldrig hatt så stora problemer med en operatör som vid Ventelo. Dårlig teknisk hjelp, INGEN servise och ÅRAVIS med komplikasjoner och tom när vi ville avsluta med veltelo var det EXTREMT svårt! Tom idag plagar de mig med saker som skall har varit avklart för lenge sen. HÅLL DIG UNDAN VENTELO!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ventelo er kjent for sin elendige kundeservice, dårlige kompetanse og ikke minste lumske kontrakter med lengre bindingstid enn normalt. Mitt tips: Stay away! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.ventelo.no/om-ventelo/aktuelt-og-media/nyhetsarkiv/nyhetsartikler/06.10.2009-kundeserviceprisen-2009-ventelo-best-i-test.html Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Unngå Ventelo! de scorte akkurat lavest når det gjalt kundelojalitet, og det er en grunn til det! Har selv vært ansatt i selskap som benyttet Ventelo. kan ikke tenke meg at Neste generasjons telefonselskap har ekstremt dårlig kundeservice og tjenester med masse barnesykdommer! Min anbefaling: STYR UNNA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg