CheeseJunk Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Fantastisk! Litt pirkete, men det virker litt som om 'smilet' er litt mer frustrert enn et bredt glis, men om det er et stort problem å endre det, ser jeg ikke noen grunn til at du skal kaste bort tid på det. Som sagt, bare litt pirk. Ellers funka smilet dritbra, og timingen var nice! Takk for all innsats! Sender av gårde mail på pm, så om du kan sende meg filene i .piv-format så kan jeg ordne litt bakgrunner (om jeg gidder, må vel kanskje fokusere på å få det hele til å flyte i Movie Maker). Tenker at jeg kjører det som en svart-hvitt-film, men "the entertainer" elns i bakgrunnen, og typiske informasjonsbilder med tekst mellom hver scene, slik at jeg slipper å stresse med lyd. Hva tenker du om det? Du skal jo ha litt å si på det ferdige resultat av mesterverket ditt, vet du! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hmm, ja smilet ble litt rart. Det var det nærmeste jeg kom smil da. Men er sånn sett ganske fornøyd selv. Blir vel den lengset animasjonen jeg har laget dette da ^_^ Men du kan legge til noen lyden kanskje. Som i andre scene hvor de tar verandre i hendene, der kan du ha en sånn kasseaparat lyd *chiching*? Og når kan løfter Tv'n opp kan du ha et sånn Homer *whoho!* Det er det eneste jeg vet sikkert at det kanskje vil passe med lyder da. Men du må nesten bestemme selv da, siden du skal levere dette inn og må neste vite hva du får litt bedre karakter av og ikke Om denne er ferdig, da får jeg begynne på hodepine tablettene da Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Ja, du har nok rett angående lyden, skal se hva læreren syns, det er jo tross alt henne som skal vurdere. Er jeg heldig får jeg nok presset ut noen tanker, så da burde det være i boks. Sendte nettopp en pm med e-postadresse, og nok en gang: Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Første klippet, ikke helt ferdig enda da. Endret 2. november 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når Companion Cube er med får man ikke noe annet enn 6! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når Companion Cube er med får man ikke noe annet enn 6! Haha Men der personen skrever i del 2 av klippet, har noen en ide om hva som kan skje med han da? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Ang. mailen: Virker som om du fjerna det überhotte nærbilde i siste scene, der han gliser og snurrer på hjulet. Gidder du å sende meg en ny mail der det er inkludert, eller er det stress? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ang. mailen: Virker som om du fjerna det überhotte nærbilde i siste scene, der han gliser og snurrer på hjulet. Gidder du å sende meg en ny mail der det er inkludert, eller er det stress? Dette er et lite problem... Jeg har prøvd å legge fila inni en mail, laste den opp på mediafire. Men jeg finner ikke den fila, bare andre gamle piv filer D: Jeg vet ikke hvordan jeg finner den heller. Om du eller noen andre vet så er det bare det som kan hjelpe deg :o' Har heller ikke sletta noe fra filmen Endret 4. november 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Første scene er klar. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Første og andre klipp. Du får samme "smil" som cheesey da. (finner ikke noe bedre...) Edit: Forresten så kan du jo også legge til lyd klipp osv, om du har l4d så kan du sikkert bruke den pille risle lyden som kommer når du tar pillene der? Endret 5. november 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Her er den ene av de nye skade scenene. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Andre nye skade scene. Han reiser seg litt rask etter å ha fått rulle stolen i tryne da, og løpingen er litt lam (er ikke så veldig god på det.) Men ellers synes jeg den var grei da. Synes du? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Vel, denne kan du velge om du skal ha med selv da.. Ble ikke så veldig bra, men har ikke noe bedre forslag til hvordan jeg kan gjøre siste scenen der. :/ Endret 8. november 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Runner_InnleggNO Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) heisann, fikk tips av Cheesey om at svinepelS var god på pivot, har du krefter til å hjelpe enda en fortapt pivotsjel med innlevering om to uker? Endret 8. februar 2010 av Runner Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 heisann, fikk tips av Cheesey om at svinepelS var god på pivot, har du krefter til å hjelpe enda en fortapt pivotsjel med innlevering om to uker? o.o' Er det det andre delen av klassen som skal ha denne oppgaven nå? Jeg har prøve examen i mårra, og jeg er nok sliten i mårra. Men for at jeg må gjøre noe må jeg ha mer info. Lenke til kommentar
Runner_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 heisann, fikk tips av Cheesey om at svinepelS var god på pivot, har du krefter til å hjelpe enda en fortapt pivotsjel med innlevering om to uker? o.o' Er det det andre delen av klassen som skal ha denne oppgaven nå? Jeg har prøve examen i mårra, og jeg er nok sliten i mårra. Men for at jeg må gjøre noe må jeg ha mer info. k Jeg kan sende deg oppgavetekst fra lærer, mitt skrøpelige forsøk på en reklamefilm og ideer på mail ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå