Gå til innhold

Reklamefilmhjelp

CheeseJunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, pivot er driiiiit morro når jeg vet hva jeg skal lage. Ellers er det bare kjedelig og trist.

Klipp to er done ;3

514009.jpeg

EL KJØPT er for mer lam humor som kanskje får karakteren opp ;) ?

Edit: Er ikke så god på å få folk til å gå som du kanskje legger merke til her. Blir ikke så 'smooth' som det andre.

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Det klippet her kan sikkert gjøre noe annerledes med da. Om du skal ha setemmer så kan du bare bruke movie maker og ta et bilde av når de står der (uten å ta i hendene,) så dra den ut slik at bilde går så lenge så du trenger. Deretter starter du klippet? Men om jeg skal lage det lengre må du nesten komme med noen ideer da ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke ferdig enda min gode mann. Har nemlig et klipp igjen :thumbup: Skal prøve å gjøre det beste utav det.

Forresten klasse kameraten din, trengte ikke han også hjelp? For når jeg er ferdig med denne så tar jeg med glede den oppgaven også ^_^ Har ikke noe bedre å gjøre nå om dagene.

Btw: Om du får en 6'er på den oppgave, da er den like mye min som din :ph34r:

Lenke til kommentar

Dette er siste klippet, men bare versjon en av den. Har en til som jeg skal lage senere. Så kan du velge hvilken du vil bruke.

Edit: er forresten ikke helt ferdig med dette klippet heller, bare lasta det opp så du får se hva den går ut på. Han slår tv'n med rullestolen, men den spretter tilbake og smeller ham ned i bakken også.

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Dritnice!

Hadde vært fint om du kunne latt tidsrommet mellom når rullestolen treffer tven og han begynner å denge løs, slik at han liksom er overrasket over at rullestolen ikke ødelegger tven :rolleyes:

Skal be kompisen min sjekke det ut. Han sa han ville gå for paracet idéen nevnt tidligere, så jeg tror nok det blir den

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Det hadde vært ålreit om du ordna den for meg også.

Tenker meg den paracetidéen. For eksempel kan typen få masse store gjenstadner (klisjé: ambolter, piano, elefant osv) i hodet, og selvfølgelig ta skade av dette. Så kjøpter han hodepinetabletter og den samme prosessen gjentar seg (om ikke helt lik, så mye av dete samme), mens denne gangen preller alt av eller noe slikt. Han tar i hvert fall ikke skade. Han har nemlig tatt paracet og han får ikke lenger hodepine!

Hva syns du? :)

Lenke til kommentar

Lagde denne "El Kjøpt"-logoen på noen sekunder, vurder selv om den er verdt å bruke. Læreren anbefalte også noen nærbilder, så det nærbildet du snakket om kan vel være verdt å legge inn

516272.jpeg

Litt usikker på hvordan dette funker, men satser på at det går ålreit.

EDIT: Fristen går ut neste fredag, så hadde vært fint om du ble ferdig i løpet av helga, evt. rett etter, slik at jeg får fikset det før fredag ;)

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Det hadde vært ålreit om du ordna den for meg også.

Tenker meg den paracetidéen. For eksempel kan typen få masse store gjenstadner (klisjé: ambolter, piano, elefant osv) i hodet, og selvfølgelig ta skade av dette. Så kjøpter han hodepinetabletter og den samme prosessen gjentar seg (om ikke helt lik, så mye av dete samme), mens denne gangen preller alt av eller noe slikt. Han tar i hvert fall ikke skade. Han har nemlig tatt paracet og han får ikke lenger hodepine!

Hva syns du? :)

Ja er en god ide dette^^ Skal gjøre mitt beste, men må bli ferdig med den jeg holder på med nå først.

CheeseyJunk, nærbildet skal fikses. Kan kanskje få til et på det klippe hvor han kjøper tv'n^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...