CheeseJunk Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Flott, bare si fra når du er ferdig, og hold meg oppdatert med arbeidet ditt, og legg gjerne ut det du har gjort slik som du gjorde tidligere her. Du får mailen når du er ferdig Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jadda, pivot er driiiiit morro når jeg vet hva jeg skal lage. Ellers er det bare kjedelig og trist. Klipp to er done ;3 EL KJØPT er for mer lam humor som kanskje får karakteren opp ? Edit: Er ikke så god på å få folk til å gå som du kanskje legger merke til her. Blir ikke så 'smooth' som det andre. Endret 26. oktober 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det funka nice! Må vurdere om det skal satses på stumfilm der tekst forklarer, eller legge på stemmer. Sistnevnte krever litt lengre klipp, men det burde ikke være så vanskelig selv for en amatør for meg å fikse om nødvendig. Keep me updated! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det klippet her kan sikkert gjøre noe annerledes med da. Om du skal ha setemmer så kan du bare bruke movie maker og ta et bilde av når de står der (uten å ta i hendene,) så dra den ut slik at bilde går så lenge så du trenger. Deretter starter du klippet? Men om jeg skal lage det lengre må du nesten komme med noen ideer da Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var mye det jeg tenkte. Så om du bare lager en eller to scener til, så bør det hele være i boks. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke ferdig enda min gode mann. Har nemlig et klipp igjen Skal prøve å gjøre det beste utav det. Forresten klasse kameraten din, trengte ikke han også hjelp? For når jeg er ferdig med denne så tar jeg med glede den oppgaven også ^_^ Har ikke noe bedre å gjøre nå om dagene. Btw: Om du får en 6'er på den oppgave, da er den like mye min som din Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Flott om du hjelper maten min også! Om jeg får 6er får du selvfølgelig minst halvparten av gloryen, mann! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Forresten, om jeg kan hjelpe han så må han nesten komme på her for å si hva han vil ha da. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Dette er siste klippet, men bare versjon en av den. Har en til som jeg skal lage senere. Så kan du velge hvilken du vil bruke. Edit: er forresten ikke helt ferdig med dette klippet heller, bare lasta det opp så du får se hva den går ut på. Han slår tv'n med rullestolen, men den spretter tilbake og smeller ham ned i bakken også. Endret 28. oktober 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Dritnice! Hadde vært fint om du kunne latt tidsrommet mellom når rullestolen treffer tven og han begynner å denge løs, slik at han liksom er overrasket over at rullestolen ikke ødelegger tven :rolleyes: Skal be kompisen min sjekke det ut. Han sa han ville gå for paracet idéen nevnt tidligere, så jeg tror nok det blir den Endret 28. oktober 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, god ide. Det var litt for raskt ja. Skal gjøre det så bra som jeg greier ^^ Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Flott! Og angående første scene, for å få litt flyt: Han kan jo for eksempel skrike i frustrasjon over at rullestolen knuste tven hans, evt. bare snu seg og gå ut som om flyvende tv-knusende rullestoler var det vanligste i verden. Hva tenker du? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, han kan se stille på tv'n og rulle stolen så kan jeg zoome inn på han, og få han til å skrike eller noe? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 That would've been like supernice Lenke til kommentar
adhjort Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei igjen. Det hadde vært ålreit om du ordna den for meg også. Tenker meg den paracetidéen. For eksempel kan typen få masse store gjenstadner (klisjé: ambolter, piano, elefant osv) i hodet, og selvfølgelig ta skade av dette. Så kjøpter han hodepinetabletter og den samme prosessen gjentar seg (om ikke helt lik, så mye av dete samme), mens denne gangen preller alt av eller noe slikt. Han tar i hvert fall ikke skade. Han har nemlig tatt paracet og han får ikke lenger hodepine! Hva syns du? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Lagde denne "El Kjøpt"-logoen på noen sekunder, vurder selv om den er verdt å bruke. Læreren anbefalte også noen nærbilder, så det nærbildet du snakket om kan vel være verdt å legge inn Litt usikker på hvordan dette funker, men satser på at det går ålreit. EDIT: Fristen går ut neste fredag, så hadde vært fint om du ble ferdig i løpet av helga, evt. rett etter, slik at jeg får fikset det før fredag Endret 30. oktober 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei igjen. Det hadde vært ålreit om du ordna den for meg også. Tenker meg den paracetidéen. For eksempel kan typen få masse store gjenstadner (klisjé: ambolter, piano, elefant osv) i hodet, og selvfølgelig ta skade av dette. Så kjøpter han hodepinetabletter og den samme prosessen gjentar seg (om ikke helt lik, så mye av dete samme), mens denne gangen preller alt av eller noe slikt. Han tar i hvert fall ikke skade. Han har nemlig tatt paracet og han får ikke lenger hodepine! Hva syns du? Ja er en god ide dette^^ Skal gjøre mitt beste, men må bli ferdig med den jeg holder på med nå først. CheeseyJunk, nærbildet skal fikses. Kan kanskje få til et på det klippe hvor han kjøper tv'n^^ Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Fantastisk om du hadde ordna det! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hmm, fuker dette? Om denne er godtatt så er nok din ferdig tror jeg, cheesey. Edit: Smilet kommer kanskje litt brått, men greide ikke få det til bedre enn det. Har aldrig brukt slike munner før. Endret 31. oktober 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå