Gå til innhold

Minitest Toshiba med 17" Widescreen

Anbefalte innlegg

Fikk testet Satelite P20 S203 idag.

Utsendet på denne maskinen er bare rå. Lekker rød farge, med sorte sider. Maskinen er utstyrt med en 2.8 Ghz P4, 60 GB harddisk, 512 mb ram, GF FX5200 Go.

Den har også DVD brenner.

Pris 20k.

3d mark 2001: 4653

PC mark 2002:

CPU mark: 6800

Minne: 6000 og noe. husker ikke helt

Disk: 520

Maskinen virker rask, og grafikkortet er helt greit. Ikke samme ytelse som Radeon 9000 men fult brukanes.

Lydsystemet er levert fra Harman og er det beste jeg har hørt på en bærbar. (innebygd sub i maskinen)

Skjermen har en oppløsning på 1440 x 900, noe som er ok, men jeg hadde fortrukket noe høyere oppløsning på en slik stor skjerm.

Genialt med medfølgende fjernkontroll til å styre MP3/DIVX avspilling. Den gjør seg utmerket på toppen av stereoanlegget.

Støymessig så er det ingenting som avslører at det er snakk om en desktop cpu. I forholdt til Amilo fra FS er den stille som graven. Såvidt jeg kunne høre viftestøy selv på hard belastning.

Det jeg savner er innebygd WLAN og Bluetooth. Vekten er også for høy til at den kan drasses med hele tiden. Innebygd WLAN kort kan kjøpes til ca 15-1700 (orginalt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er prisen? Combo drev? WLAN får du greit med et pcmcia kort, selv om innebygd er "kjekkere"

Den har DVD brenner. Den er WLAN uppgradable hva nu enn det betyr. Hadde egen wlan bryter og wlan lys. Sikker en modul som må kjøpes. Pris på den modulen er ukjent for meg.

Pris på maskinen er 20k.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...