VEH_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nå kan du melde deg på den lukkede beaten til Cryptics neste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 signed up...lurer på om det er større sjanse for meg siden jeg var med i Champions Online betaen :-) Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Signed, sealed & delivered! Skal bli gøy å teste et MMO som ikke kjører den samme oppskrifta som ALLE andre MMO's siden Everquest. Er lei av å svinge med øksa og hente claws fra raptors osv. Engage! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hmm, skal ha krav på Beta-access fordi jeg kjøpte Lifetime Sub til Champions Online, men ser ingen edit: som jeg fant ut nå at vi ikke blir nødvendigvis trekt ut først... Endret 23. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
SynT Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå kan du melde deg på den lukkede beaten til Cryptics neste spill. Les hele saken Trengs det trommeslagere? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dette høres kult ut, men regnestykket mitt går i minus: Star Trek + MMO = +2 Jobb + Dame + Annet liv = -3 Kanskje hvis jeg kutter ut 'Annet liv'...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå