mobilen.no Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Med Aino har Sony Ericsson forsøkt å kombinere det beste fra to verdener. Les hvordan det gikk. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 øøøhhh.. bluetooth handsfree'en som følger med gir FM radio støtte? *doh* Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "Sony Ericsson har forlatt M2-kortene og satser nå som alle andre på MicroSD. Koret er skjult under bakdekselet. 8GB følger med." Det er ikke dårlig at et helt kor følger med,men det står ikke hvilket? Kanskje "Sølvguttene" som ringer julen inn !! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Etter hva jeg har skjønt fra SE trenger ikke et kablet headset være koblet i for å bruke fm-radio. Har dere testet om dette stemmer? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mht touch browser, så kan man innstallere nye Opera mini, og derved surfe og bruke touch mulighetene også til å surfe med. Ellers en meget bra test. Får denne i hvit versjon om et par dager. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Denne eller C905? C905 har jo bedre kamera men jeg er en skikkelig bruker av ps3 så da er vel denne mer for meg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "Mht touch browser, så kan man innstallere nye Opera mini, og derved surfe og bruke touch mulighetene også til å surfe med." Det skal du ikke være så sikker på, har SE valgt å binde touch kun til medieprogrammene vil ikke Opera mini se at telefonen har mulighet for touch å dermed fungere med bare tastene. Det er sannsynligvis slik det blir, desverre, men dette er ikngen touch telefon. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vet ike hilken jeg skal velge, samsung jet eller denne, noen råd? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 vet ikke hvilken jeg skal ha samsung jet eller Aino, er det noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 "Note: You can't use a Bluetooth? device as an antenna for the radio, because it doesn't have a wire." Fra http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/fmradio/aino?lc=en&cc=gb Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har Aino, og kan bekrefte at Opera Mini 5 (beta) fungerer med touch. Både med åpen og lukket telefon. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jo radion funkar fint med Bluetoth handsfreen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan er batteritiden på denne telefonen? Ved normal bruk,hvor mange dager holder den? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 DETE ER EN RÅ KUL MOBIL SKAL FÅ KRNSE FÅ DEN TIL JUL Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 er det mulig å laste inn spotify på denne? og hvilke mobiler er det ellers som har denne muligheten? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde denne i en uke.. Komplett uforståelig at de ikke har knyttet nettleseren til touchskjermen, samt for dårlig kamera og ikke kameradeksel. Det ble Satio istedet - og kjempefornøyd :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har hatt denne mobilen i 2 måneder nå. Bruker telefonen som jobbtelefon og må si at dette er den DÅRLIGSTE SE jeg har hatt til nå. Touch skjerm virket kun i en uke. Videre blir software tregt slik at telefonen henger seg. Har hatt den inne til forhandler to turer, men den blir likeens i løpet av 14 dager. Kamera er dårlig! Er ikke å anbefale å kjøpe denne! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei, jeg anbefaler ikke at dere kjøper denne telefonen på grunn av dårlig signal, touchscreen slutter å funke (eneste som hjelper er å skru den av og på, og dette hender kanskje 3-5 ganger per dag) også på noen fungerer ikke bluetooth'en. Jeg kjøpte SE Aino 02.01.10, jeg lot den stå på lading til neste dag og jeg oppdaget med engang hvor dårlig signalstyrken var i forhold til andre mobiler med telenor. Og den 4. januar så sluttet touchscreen'en å fungere, det hendte 2 ganger før jeg bestemte meg for å dra tilbake til butikken og bytte den. Jeg fikk en splitter ny Aino og det samme problemene var på den bortsett fra at på den så ville ikke bluetooth handsfree'en som fulgte med koble seg til mobilen, jeg hadde testet bluetooth handsfree'en på den jeg kjøpte først og da fungerte det men det fungerte ikke på den jeg hadde fått fra butikken i bytte mot den som jeg kjøpte først... Så jeg drar tilbake til butikken imorgen for å bytte til en annen mobil. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har vært så jævli dum i hodet og kjøpt denne møkka mobilen. Det er den mest talentløse mobilen jeg har hatt, og ja den har vært på verksted for rep ja. Virket i en uke.Styr unna denne dritten Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 den skal jeg ha! wooho! haha:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg