simalarion Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Savner muligheten til å få oversikt over innleggene jeg er med i, med andre ord "mine innlegg" funksjonen. Hvor finner jeg denne?. Som tidligere foreslått prøvdet jeg linken og byttet ut til mitt brukernavn men fikk ingen resultater. Edit Ser det står mer ang denne URL lenger opp i tråden, jeg får bare prøve dette videre.... Endret 23. oktober 2009 av SimalarioN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Etter oppdateringen av forumet ble måten søkeresultater vises på forandret slik at den gamle funksjonen ble veldig rotete. Da ble det bestemt at funksjonen skulle fjernes midlertidig til vi fikk en fungerende versjon. Og der står vi enda Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vil anbefale dere som savner denne funksjonen om å aktivere abonnering på alle emner dere poster i. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da vil man vel bli spammet ned med e-mails som aldri før? Man får jo en mail for hver gang noen svarer i trådene man abonnerer på. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke nødvendigvis. Du kan slå av e-postvarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg