LeXi Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 nei d er ikke en mulighet!!! når de først har bevis så har de d! du kan lase ned noen programmer som har som oppgav å blocke RIAA! eks PeerGuardian kaasa lite har en slik funksjon! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I mitt syn så bryter RIAA med demokrati, alså frihet... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I mitt syn så bryter RIAA med demokrati, alså frihet... Enig med siste utsagn, men på hvilket grunnlag legger du frem det første utsagnet? Hvorfor bryter de med demoraktiet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Vel, er ikke demokrati blant annet frihet? Trodde det var mer enn et system for politikk Rett meg vis eg tar feil... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva i all verden har dette med demokrati å gjøre. Frihet til å bryte opphavsregler fordi flertallet gjør det selvom de vet de bryter loven? Du mener kanskje anarki istedet? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva i all verden har dette med demokrati å gjøre. Frihet til å bryte opphavsregler fordi flertallet gjør det selvom de vet de bryter loven? Du mener kanskje anarki istedet? Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå