ATWindsor Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det finnes artikler om andre deler av spillet fra tidligere også, så jeg synes det var et legitimt spørsmål, men takk for oppklaringen. Ellers vil jeg påpeke at folk ikke alltid er enig om hva som er meningsfylt å ta opp, bare fordi noen mener et aspekt er viktig, så betyr det ikke at de troller. Personlig spilte jeg egentlig ikke MW1 så mye på multiplayer, så jeg er spent på singleplayer-delen, som var svært velregissert i MW1. AtW Endret 24. oktober 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har ikke spilt noe flerspiller på COD4, tviler på at jeg kommer til å gjøre det med MW2 også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! er det sagt noe noen plass om en eventuel demo av modern warfare 2? Eventuelt når denne kommer? Ellers får jeg smøre meg inn med tolmodighet! Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! er det sagt noe noen plass om en eventuel demo av modern warfare 2? Eventuelt når denne kommer? Ellers får jeg smøre meg inn med tolmodighet! Det kommer ingen demo (så sant ikke IW skifter mening). Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! er det sagt noe noen plass om en eventuel demo av modern warfare 2? Eventuelt når denne kommer? Ellers får jeg smøre meg inn med tolmodighet! Det kommer ingen demo (så sant ikke IW skifter mening). åkey, den er notert, thnx! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke spilt noe flerspiller på COD4, tviler på at jeg kommer til å gjøre det med MW2 også. ganske enkelt fordi du har lastet ned, dvs ikke kjøpt spillet. Som å kjøpe en bil, og alltid kjøre den på første giret... Med mindre den er Stjalet! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Så om noen ikke har interesse i å spille online må de har piratkopiert det? Fin logikk. Jeg spiller disse spillene for kampanjen, ikke noe annet. Syns det blir for masete å spille online. Lenke til kommentar
Vegard_G Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette gleder jeg meg til! Har ikke kjøpt spill på flere år nå utenom ra3, men dette skal jeg forhåndsbestille! Kommer det på steam? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://store.steampowered.com/app/10180/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå