- FuzioN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 - Fritidsprosjekt - En spillside Hei, alle sammen. Jeg tenkte vi brukere her på Innlegg.no kunne komme sammen om et fritidsprosjekt. Nemlig, en spillside. Jeg tenkte at det kunne være en flott mulighet for å få folk til å teste ''skrive-skillza'' sine, if you catch my drift. Jeg ønsker selfølgelig ikke at dette skal være en konkurrent til Gamer.no, så vær så snill, la denne tråden stå. Så det vi trenger er: x3 big bosses. x8 skribenter (En big boss er også en skribent). x1 domene (Kan godt bruke gratis-domener). Notis: Det er ikke sånn at du må stå opp 05:00 og skrive artikkel, nei, det er ingen regler eller grense for hvor mange artikler du skriver. Som sagt, dette er et fritidsprosjekt. Du kan skrive når du kjeder deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Umm, ikke for å regne på paraden din, men er det ikke egentlig bedre å heller skrive her på forumet? Større publikum, større tilbakemeldingspotensiale og man slipper også og ha en hobby-side som fungerer ved siden av Gamer.no og dets forum. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Umm, ikke for å regne på paraden din, men er det ikke egentlig bedre å heller skrive her på forumet? Større publikum, større tilbakemeldingspotensiale og man slipper også og ha en hobby-side som fungerer ved siden av Gamer.no og dets forum. Må si meg veldig enig med Lakus her. Ikke at en spill-side ikke kunne blitt morsomt nok, men det er bare ikke... skal vi si, 'marked' for det? Forøvrig så har vi tråder som omhandler spill-omtalelser av forum brukere her på gamer. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Syns ikke det er en dum ide, egentlig. Har tenkt litt på å starte en spillblogg som fritidsprosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå