Marte_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nettbutikkene har suverent mest fornøyde kunder, og skillene mellom menn og kvinner på nettshopping er visket ut. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så greit som det er å handle på nett, samt bedre forbrukerrettigheter på majoriteten av varer (to uker ubetinget angrefrist!) gjør at jeg velger nett i nesten alle tilfeller. Pris er ikke det største argumentet, men heller tilgjengelighet. Bestill til riktig tidspunkt og du har det en eller to dager senere. Her jeg bor, i Kragerø, er det tilnærmet ingen butikker med konkurransedyktige priser på varer jeg ønsker meg, og da er det ikke et spørsmål engang. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tulleundersøkelse, tradisjonell butikk vil overleve, men vil måtte konkurrere kraftig med e-handel. Det er imidlertid noe med å kunne få varen med en gang, og å kunne spørre en selger med en gang om ting man lurer på. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør du den dagen du trenger å ha din telefon på service og trenger en lånetelefon så lenge ??? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Selgerene i butikkene er i mange tilfeller ikke særlig interessert i det de selger, og får heller ikke noen incentiver for å lære seg produktene skikkelig. Blir bare skuffet når jeg går i en av elektronikk-kjedebutikkene og ser på produkter. Når en er litt interessert og generellt følger med blir det svært fort slik at man kan mer enn selgeren. Opplever jo ofte at de direkte feilinformerer..... Må vel oppsøke spesialbutikk for å få nogenlunde informasjon basert på kunnskap ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg