TST Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lyst til å se et europeisk topplag sammen med en kamerat? Les hele saken Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvis jeg vinner skal jeg aldri i livet bruke pengene på det som blir foreslått. Endret 22. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Herlig og kreativ premie. Har spilt FM så ufattelig mye opp igjennom tidene at jeg må nesten sende inn et bidrag. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Utrolig bra premie, ingen tvil om at jeg prøver meg her. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tor-Steinar sparer ikke på kruttet her nei! The way to go! :-) Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Drømmetur?? Yeeeeah, riiiight.. Folk bruker i det minste svææært forskjellige begrep for å definere noe slikt som en tur med obligatorisk fotball! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sender mest sannsynlig inn mitt bidrag i morgen. Aldri hatt så lyst på en premie dere deler ut på Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå