Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei, har i det siste fått spam mail fra forskjellige steder. Det er svært irriterende ettersom at de fyller opp innboxen. Jeg har aldri meldt meg på dette. (som de sier jeg har gjort) Det kommer også noen "personlige" mail fra folk som navngir eposten. Alt i disse mailene er jo selvfølgelig reklame. Anti spammen virker tydeligvis ikke som den skal. Er det mulig å bli kvitt disse folkene? Står nederst på mailen en link som fører meg til nettsiden som vil ha meg til å oppgi epost og passord. (Noe jeg ikke har tatt sjansen på) Har aldri blitt plaget av dette før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvilken e-postklient bruker du? Få selv en del spam, men alt går i filteret. Selv Facebookmeldinger. Jeg bruker Hotmail. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Bruker ntebb (kanskje ikke spesielt kjent sør og nord for Nord-Trøndelag...) Hvis det ikke er forklarende nok http://www.ntebb.no/ Endret 22. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bruker du web-mail, eller har du en egen e-post-klient med mailkontoen på? Hvis du bruker web-mail sorteres mailene kun gjennom ntebb sine filtre, men hvis du bruker en egen klient har du mulighet til å installere et eget filter som sorterer ut uønskede mailer. Lenke til kommentar
Hans C. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Litt avhengig av hvem som hoster mailtjenesten din, er det også mulig å ringe dem og spørre om ikke de har en spamfiltertjeneste de kan legge på for deg. Ofte har nemlig ISP'er slike tjenester tilgjengelig for kundene sine. Unntaket er de større epostleverandørene som hotmail, gmail, live-mail etc. Disse på sin side igjen har gjerne automatisk spamfilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå