V. Haugen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 One Calls aller første brukerundersøkelse er positiv for operatøren, men mobilekspert sår tvil om hvor verdifull den er. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 One call er veldig positiv operatør! Bare så synd dem ikke kan tilby Netcom dekning også, da hadde jeg vært der med alt av mobiltelefoner i næring og privat. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 "Churn betyr i en slik sammenheng evnen til å fornye seg, eller holde produktet oppdatert og attraktivt for kundene." Dette er feil. Churn er et tall på antall kunder som forlater selskapet. 5% churn (årlig) betyr at 1 av 20 kunder går til en annen operatør i løpet av ett år. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lurer på hvor mange de har spurt som har hatt behov for kundeservice ? Jeg har vært kunde hos OneCall siden oppstarten. I begynnelsen fikk jeg alltid feedback på e-post etter maks 1 dag. Nå kan det gå 1 uke + purring. Og ringer jeg så er jeg nummer 25 i køen..... De må skjerpe seg på denne fronten i alle fall. Ellers så tilbyr de veldig bra pakker. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "Bare så synd dem ikke kan tilby Netcom dekning også, da hadde jeg vært der med alt av mobiltelefoner i næring og privat." Første gang jeg har hørt om noen som vil ha dårligere dekning enn Telenor !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg