mcgroven Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Peter Molyneux' neste spill blir en fysisk opplevelse. Les hele saken Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Han nevnte jo det å kunne holde rundt barnet ditt i august da. Han nevnte bare ikke Natal. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hater denne trenden med at man kan kjøpe ting i spill for virkelige penger. Stygg utvikling, slike ting skal følge med spillet, ikke måtte kjøpes i tillegg Slik som med NHL 10, der kan man låse opp f.eks. et par skøyter ved å gjøre enkelte ting ingame, men man kan også betale MS points (X360) for å få de med en gang. Dette er jo forsåvidt greit, i og med at man ikke MÅ betale, men likevel.. Stygt.. http://www.penny-arcade.com/comic/2006/11/15/ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Håper ikke du MÅ ha natal for å spille fable 3.. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Molyneux kunne også avsløre at oppfølgeren vil ha en liten butikk inni spillet, der du blant annet kan kjøpe deg nye sverd fra kroner ti. Æsj, godt jeg ikke har xbox! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Natal i Fable III er ikke akkurat en stor overraskelse for undertegnede iallefall. Dog er jeg ganske skuffet over at det eksisterer en egen butikk i spillet, der målet er å flå folk som ikke gidder å gjøre ting i spillet for å få en premiering. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg håper at de klarer å implementere Natal på en fornuftig måte. Butikken er jeg mer skeptisk til, men jeg kan godta den dersom våpnene ikke er eksklusive til den butikken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og her trodde jeg microtransaction-modeller for folk som ikke gidder å spille spillene sine bare var noe man drev med i sjuskete, asiatiske MMO-er. Jeg skulle gjerne ha sett at det forble slik. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 but with the game so far off, Molyneux said many of these features could be dropped before release. Det er fremdeles håp, men det ser stygt ut.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 En stor risk å ta ved å implementere noe såpass "ukjent" i et merkenavn der forrige spill i serien solgte over tre millioner. Jeg har også på følelsen at kvaliteten på det endelige spillet kommer til å bli mye dårligere med denne løsningen. Om jeg skulle brukt Natal i et spill med Fable, hadde jeg hvertfall lagd en spin-off. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skulle ønske at den motion gimmicken snart døde eller i det minste holdt seg til sportspill og lignende som bare er brukendes til festlig lag en gang i halvåret. De spillene som duger på wii kan jo alle spilles med gamecubekontroller likevel. Mikrotransactions er jo stort sett alltid fail, men fable har aldri vært blant mine favoritter så de får kjøre på som de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå