Zudrani Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Oblivion med en mod som lot meg angripe med skjoldet var litt stas. Navn på mod? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mount and Blade har vel skjold såvidt jeg husker, selv om det er ganske gammelt. off-topic. September i fjor?? Er det gammelt? o.O Men jeg husker i Rise of the Argonauts så var skjoldet ganske kult Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hahahaha, en god del er nevnt, og kommer ikke på noen i farten. Må likevel gi kudos til Andy.N, genial tråd xP Lo høyt da jeg leste navnet =P Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) I Demon's Souls spiller skjold en stor rolle. Enten det er for Shield Slamming eller Blocking. Skjoldene kan i tillegg være temmelig enorme. I tillegg er det det beste RPG spillet som er komt ut på lenge, så det er egentlig ingenting å utsette på det :> Endret 22. oktober 2009 av Kjell Kanon Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Counter-Strike: Condition Zero... Der har CT skjold og pistol... Men spillet er svartelistet hos alle gamere, så bare glem at jeg nevnte det... Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om jeg ikke husker feil så kunne man vel trene opp shields og styr i Two worlds.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hallo? Hvorfor har ingen nevnt Zelda spillene? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hahahaha, en god del er nevnt, og kommer ikke på noen i farten. Må likevel gi kudos til Andy.N, genial tråd xP Lo høyt da jeg leste navnet =P Hehe x) må si jeg var litt usikker da jeg skulle lage tråden, men viste seg å bli bra x) mange svar til nå, og det er bare bra I Demon's Souls spiller skjold en stor rolle. Enten det er for Shield Slamming eller Blocking. Skjoldene kan i tillegg være temmelig enorme. I tillegg er det det beste RPG spillet som er komt ut på lenge, så det er egentlig ingenting å utsette på det :> Hørtes bra ut x) mulig jeg ender opp med å prøve den kommer det noe demo av det? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skjold/melee våpen i spill er noe av det tøffeste ever Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Episk "old school"-spill med masse skjoldbruk: Rune. Fantastisk morsomt i online. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Episk "old school"-spill med masse skjoldbruk: Rune. Fantastisk morsomt i online. Jøss... bringer frem gode minner xD Var det spillet til Nintendo64 eller PS2? finnes det noe PC utgave av det i det hele tatt? xD Tror dette var blandt de første spillene hvor man kunne hogge av hodene på folk x) Endret 23. oktober 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Pc-versjon av Rune ja? Pleide lane på det, var aweesome Overpowered runepowers da men ) Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hørtes bra ut x) mulig jeg ender opp med å prøve den kommer det noe demo av det? Kommer nok ikke noe demo nei. Spillet er ikke utgitt i Europa, og har heller ingen releasedate. Bestilte det fra Kanada selv. Angret ikke et sekund. Må være det beste RPG spillet jeg har spilt på MEGET lenge. Endret 27. oktober 2009 av Kjell Kanon Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Må si jeg likte skjold opplegget i Dragon Age ^^ Der kan man bruke noen skjold angrep x) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Helt enig med deg Andy. Det føles godt å ha fokusert på skjold og sverd, når man smeller det i den lille demonjævelen, tre ganger på rad, etterfulgt av et sverdkutt fra helvete! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Må si at jeg er strålende fornøyd som dual-wielding rogue i DA jeg=P Selv om shield bash også ser litt tøft ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå