Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fant plutselig ut at jeg av en grunn liker spill hvor man har skjold (helst store) enten som våpen eller side våpen/skjold x) Og tenkte jeg kunne lage en tråd hvor man kan anbefale spill med bra skjold bruk x) Selv kan jeg si at spill som: - Marvel Ultimate Alliance 2 - Diverse MMO spill - .... pluss flere jeg ikke kommer på xD har skjold med. Har vurdert å prøve Rise of The Argonauts, også gleder jeg meg til Dragon Age og Modern Warfare 2. Noen andre som kan nevne noen spill med skjold som dere husker? (Kanskje en merkelig tråd å starte xD) Btw, skjoldbruken i Dragon Age trailerene er awsome x) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Uhh.. første gang jeg har sett akkurat dette som et aktuelt tema, men når jeg tenker over det kan jeg alltids digge skjold.. I det siste er det vel bare Gears of War 2 jeg kan huske som bruker skjold på noen staselige måter. Såvidt jeg vet kommer Modern Warfare 2 også til å ha kreative måter å bruke dem til å ta ned alle slemminger! I Bioshock kan man lage sine egne skjold med diverse plasmids (teleport).. teller det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan vel spille det meste av Rainbow six spilla med sånne svære politiskjold, men spesielt moro er det ikke. Lenke til kommentar
Argarapp Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mount and Blade har vel skjold såvidt jeg husker, selv om det er ganske gammelt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 the elder scrolls: Oblivion Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Har ikke prøvd Biosock egentlig x) Men når man tenker seg litt om, er det egentlig noen spill hvor man kan bruke skjold som angreps våpen? eneste jeg kommer på er Marvel Ultimate Alliance 1 eller 2 med Cpt. America x) Skjold er jo også egentlig et bra angreps våpen, funket jo veldig bra for Sparta krigerne, Romerne og Cpt. America x) Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tja, er vel ikke det jeg pleier å se etter. Eneste skjoldet jeg umiddelbart kommer på er Bulwark of Azzinoth i World of Warcraft (pga det var så stort) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Var stilig det skjoldet, men liker egentlig ikke WoW x) har prøvd å like det men den gir meg ikke noe tilbake. Hadde nesten glemt Oblivion, men kan man bruke skjold til angrep og? en stund siden sist jeg prøvde Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan ikke huske at du kan angripe med skjold i Oblivion, men kan heller ikke utelukke det Har egentlig aldri tenkt over dette, men tror GOW 2 er det beste jeg kommer på, i de fleste spill jeg husker kan man bare ha skjold som beskyttelse, men ikke angripe/slå med dem. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, har spilt gjennom Gears 2, men endte opp mest med Chainsaw! xD Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Might and Magic:Dark Messiah har en del forskjellige skjold. Mener du får tak i et mot slutten som gir fiender elektrisk sjokk når de slår i det.. Skikkelig overpowered Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gears 2 kan man henrette med skjold online. Det ser brutalt ut! Skjoldet (med taggene nedover) presses hardt ned over ryggen på personen som ligger nede ^^ Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kult.. tror jeg må prøve Gears2 online da x) (hos en venn ellernoe) Might And Magic: Dark Messiah kan jeg huske jeg vurderte å prøve, men ble aldri noe. Ligner det veldig på Oblivion egentlig? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Might And Magic: Dark Messiah kan jeg huske jeg vurderte å prøve, men ble aldri noe. Ligner det veldig på Oblivion egentlig? Nja, Oblivion har en mye mer åpen verden. DM er mer HalfLife2 i fantasy-setting og med en del rpg-elementer. (Man får xp som man bruker på forkjellige skills osv) Men artig spill. Hadde ikke gjort meg noe om det kom en oppfølger. Endret 21. oktober 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Red Faction (enern) hadde i alle fall riot shield som man kunne angripe med. Mener å huske at det var et av de beste våpnene mot en av minibossene (karen med kraftskjold), siden du kunne slå så jævla fort i enkelt tilfeller (sikkert en bug). Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mener å ha sett et skjold i MW 2. Tror det finnes et skjold i cs også. Gothic serien og Risen kan du bruke skjold. Du tenker vell ikke på denne typen, men det er mange energy shields der ute. ngen av dem kan brukes til angrep. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://mountandblade.wikia.com/wiki/Shields Mount & blade har mange shields, spessielt i alle moddene. Bildet under er fra en Mod tror jeg. Men du kan nok ikke angripe med selve skjoldet. Er noen store skjold også (så stor at hest ikke går). Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Oblivion med en mod som lot meg angripe med skjoldet var litt stas. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 World of Warcraft, RuneScape, Gothic, Risen, som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå