V. Haugen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det norske mobilnettstedets journalister har allerede kåret Årets mobiltelefon for 2009. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal Vegard lage balsamico-salat i kveld? Ref.liknen til gulltasten i siste avsnitt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Haha noen som tydeligvis ikke suverene iPhone 3Gs! Blir spennende med Htc HD2 da,den skal jeg kjøpe 6/10,spent på å se hvor tett på den kommer min iPhone 3Gs i intuitiv smoooth brukervennlighet! Etter drøye to år begynner begynner begrepet ´iPhonedødare´å bli en vits hehe! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ps! Rettelse : skulle stå : Haha noen som tydeligvis ikke liker iPhone 3Gs! Og hvor tett på Htc HD2 kommer min iPhone 3Gs i intuitiv ´Smoothrask´ enkel brukervennlighet! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ps! Rettelse : skulle stå : Haha noen som tydeligvis ikke liker iPhone 3Gs! Og hvor tett på Htc HD2 kommer min iPhone 3Gs i intuitiv ´Smoothrask´ enkel brukervennlighet! Tydligvis en som har blitt rammet av den høye SAR-verdien (strålingen) det er på iPhone 3GS Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jasså du er bekymra for mobilstråling! Bare å ringe paranoid personlighetsforstyrrelsesekspertisen på lukka avdeling så tar dem deg nok inn med én gang! ***Apple iPhone iMac Aaah Wonderwall Worldwide!!!*** Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal Vegard lage balsamico-salat i kveld? Ref.liknen til gulltasten i siste avsnitt. Det ser ut til at journalisten planla middagen samtidig som han la ut saken, ja :-) Lenken er nå rettet opp, ellers kan nysgjerrige lese mer om arrangementet ved å taste inn www.gulltasten.no i adressefeltet på nettleseren sin. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vanskelig å forstå at denne telefonen skulle skille seg ut som et spesiellt godt kjøp. Det er for det første ingen smarttelefon, for det andre er den veldig dyr. For det tredje mener mange det er en "forrige gennerasjons" mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg