olav-siggen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For å få råd til alle de nye titlene som kommer denne høsten/vinteren trenger jeg litt extra cash, og dermed blir jeg kanskje nødt til å selge noen av mine gamle spill et nødvendig onde er jeg redd for. Så er det noen spillkjeder, f.eks GameStop som tar imot spill i bytte mot penger? Og finnes det fortsatt et tibud om å bytte en ps2+mellomlegg mot en xbox 360? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kan eventuelt bytte spill mot spill: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6245 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Gamestop kan vel kjøpe spillene dine, tror jeg. EDIT: Men ikke forvent deg mye for PS2-spill. Endret 21. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det stemmer at gamestop kjøper spillene dine, men hvis du skal ta de ut i kontanter mister du 20% av verdien, også må du være 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå