VEH_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ta nok en tur til Skjærsilden, i demoen til det kommende skytespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ISO og greier. Første gang jeg har sett det på en demo. Første Painkiller var etter min mening et friskt pust i jungelen av FPS, men det blir vel ikke på samme måten nå. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 På tide at de begynner med iso. Litt lei av å sitte her med følelsen av at den gjennomsnittlige demofordeler ikke har sett en datamaskin før, mens antivirusen tygger seg gjennom .exe-filer på snaue gigaen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) ISO...for noe tull. Cd plater...har jeg ikke brukt på flere år til å kopiere filer med. Og måtte installere et program som fks Deamon Tools for å simulere en virtuel cd/dvd spiller er kjekt for pirater men ikke folk ellers... Endret 21. oktober 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke. Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere. Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere? Ser ikke helt logikken her? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Merkelig at det kommer allerede den 27. Oktober, mens jeg ikke kan se noen som selger det. Ikke engang play.com har det. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dette er noe jeg gleder meg stort til! Jeg likte Painkiller veldig godt, og håper at oppfølgeren blir like bra, hvis ikke bedre. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke. Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere. Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere? Ser ikke helt logikken her? La oss se nå, når jeg trykker på en ISO fil blir den automatisk mount-et til et vitruelt drev, og da er det bare å kjøre på. Ikke særlig vanskeligere enn å trykke på en .exe, nei. Jeg anbefaler Virtual CloneDrive overfor Daemon tools som artikkelforfatter henvender til. I mange tilfeller kan du også klare deg fint med et arkiveringsprogram som 7z eller WinRAR. Du pakker opp filen i en fei og kjører programmet. Nyt et enklere digitalt liv foran PC-skjermen. Det er kanskje oss torentmennesker som er mest kjent med slike ymse detaljer. Endret 21. oktober 2009 av Su&! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Digg iso da er det bare å bruke Deamon så er det installert og klar. Sikkert litt vanskelig får noen noobs som ikke har peiling på va iso fil er haha stakkar så bare kan med exe. filer blir forbanna å sure hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå