Marius Røstad Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Med teknologi lånt fra iPhone vil Apple revolusjonere datamusen med sin Magic Mouse. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er vel ikke helt sant at man ikke kan høyreklikke med Mighty Mouse. Jeg høyreklikker med den uten problemer, det kommer an på hvordan man programmerer den. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg får musearm bare ved å se på det bildet! Et direkte fryktlig design rent ergonomisk sett. Tviler også sterkt på at det er lettere å bevege to fingre fram og tilbake, i forhold til å rynke litt på ringefingeren med et scrollehjul. Har alltid syntes at musen var det svakeste leddet i Apple sin produktkatalog, og den trenden fortsetter visst også... uansett hvor "revolusjonerende" en slik mus er (mener at Microsoft allerede demonstrerte konsepter i en video for lang tid siden, og da ble det oppfattet som en flopp). Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fancy gimmick mus som ikke gjør hverdagen noe lettere... Kontrollerte gestures er på laangt nær i nærheten av så enkelt og raskt som å trykke på museknappen, eller scrolle med hjulet... Musen har forøvrig heller ikke pinch-gesture for zoom i bilder e.l. Så dette kaller jeg gimmick, fancy smancy... (( Hilsen en som fikk Bamboo Multitouch & Pen tegnebrett forrige uke.. )) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Smart å dømme denne som fancy gimmick og at den ikke gjør hverdagen lettere... Noen som var skeptiske til gestures på styreplaten når disse kom også, men etter tilvenning er det helt fantastisk å bruke. Greit å uttale seg negativt, men greit å teste først... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel, nå er det vel ikke akkurat få som kraftig undervurderer både iPhone og MacBookenes multi-touch støtte. Det er mange der ute som sier at det er slikt de aldri vil trenge, men med en gang de faktisk bruker multitouch på f.eks en MacBook er det ikke lett å gå tilbake til vanlig trackpad. MultiTouch har definitivt sine fordeler, og for de som ikke ønsker det er det jo fremdeles en helt vanlig mus under det fancy dekselet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har fått veldig sansen for denne røveren til når jeg ikke spiller (har en Habu for det ), men har hørt at den ikke funker med Windows.. ikke touch-funksjonene, ihvertfall. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg