mcgroven Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sega og Nintendo går sammen om et alternativt vinter-OL. Les hele saken Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Oi! Litt overrasket over en 7/10, når Uncharted 2 får samme karakter. Skal uansett ikke ha dette. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Du synes ikke det er en smule søkt å sammenligne de to spillene? Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du synes ikke det er en smule søkt å sammenligne de to spillene? Jeg tenkte det først, men når dere gir spillene samme karakter, vil det for min del være helt naturlig å nevne det, selv om anmeldelsene er skrevet av forskjellige journalister. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du synes ikke det er en smule søkt å sammenligne de to spillene? Jeg tenkte det først, men når dere gir spillene samme karakter, vil det for min del være helt naturlig å nevne det, selv om anmeldelsene er skrevet av forskjellige journalister. Hadde du fremdeles nevnt det hvis begge spillene fikk en tier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå