Tiknopral Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Varm skjerm Mulig dette er et litt dumt spørsmål, men jeg har nettopp kjøpt meg en billig 19" fra ADI(crt microscan P900), synes denne virker unormalt varm, og det lukter litt "brent", vel kanskje ikke brent, men i hvert fall lukter man at den har "grei" temp :-? Tempen i monitoren skal ikke overstige 40 grader, men hvordan finner jeg ut hva tempen er inne i skjermen?? :oops: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Varm skjermMulig dette er et litt dumt spørsmål, men jeg har nettopp kjøpt meg en billig 19" fra ADI(crt microscan P900), synes denne virker unormalt varm, og det lukter litt "brent", vel kanskje ikke brent, men i hvert fall lukter man at den har "grei" temp :-? Tempen i monitoren skal ikke overstige 40 grader, men hvordan finner jeg ut hva tempen er inne i skjermen?? :oops: har ikkje peil på åssen du finner ut tempen ine i skjermen men det er vel ikkje så unormalt at det kan lukte litt brukt av varer, eller at den bli varm. alle pc skjermer blir ganske varme etter at de har stått på en liten stund. så tror ikkje det er noe galt med skjermen din Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har flere ganger opplevd at nye skjermer lukter brennt elektronikk de første timene de blir brukt. Tror ikke det er noe å bry seg med. Jeg oppdaget det senest på min nye sony 32" widescreen (kv32-fq70). DrErling Lenke til kommentar
Tiknopral Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Da satser jeg på at det bare er litt "innkjøringslukt" Takker for svar Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 DU må tenke på hvor stor efekt skjermer har da! Min skjerm ligger på omkring 100Watt og du må tenke på hvor mye dette er. Vet ikke om dette er med tapet i trafoen ,men 100W eller evt endel mer er uansett endel. Er ikke rart det lukter litt "varmt" Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Dette er helt normalt.... Ser du derimot noen flammer bør du vurdere å dra ut stikkontakten.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Dette er helt normalt.... Ser du derimot noen flammer bør du vurdere å dra ut stikkontakten.... Å ******. Jeg trodde det var innkjøringsflammer jeg, duh! Ok, skal holde kjeft nuh. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå