dolg Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei Jeg har et problem med å koble meg opp på multiplayer i Uncharted 2. Bor på Bjølsen studentby, som har UIO studebtbynett. Jeg bare lurte på om det var noen andre i min situasjon som har samme problem eller om det var noen i samme situasjon som faktisk klarte å koble seg på? Om det er mange nok der ute som har samme problem, så kunne vi jo alle sendt en mail til UIO og fått dem til å åpne porten om det er problemet.. Edit: Jeg sendte dem noen mail og her er svaret jeg fikk: "Hei, portåpning avhenger av etterspørselen og hva slags type tjeneste det er (akademisk - generell nytteverdi (f.eks vo-ip) og tilslutt ren underholdsningsverdi (spill mm.)). Pr. i dag så er det bare du som har etterspurt SCEE, det er litt i minste laget til at vi prioriterer åpningen." Så jeg er vist den eneste som har spurt om å få åpne Sony sine servere.. i følge han her da. de serverne der skal stå for alle first party spill mener jeg som killzone og uncharted 2. så om noen flere sender mail til [email protected] Og ber dem åpne; All games published by SCEA (first-party) may use the following ports for communication with SCEA (first-party) game servers: TCP Ports: 80, 443, 5223, and 10070 - 10080 UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070 (denne infoen finner du her http://playstation.custhelp.com/cgi-bin/playstation.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=241&p_created=1178664908&p_sid=BCSW4mJj) Om flere sender dette til dem og ber dem åpne, så tipper jeg vi får dem til å fikse det! tingen er at alle de portene der har de åpne utenom 10070-10080 pga playstation store anyway, så de har ikke så mye å åpne heller strengt tatt.. Endret 20. oktober 2009 av Dolgster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå