Gå til innhold

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time

Toman18

Skal folket ha spillet  

54 stemmer

1. 1. Skal dere ha Ratchet And Clank Future: A Crack In Time?

• Ja såklart skal jeg ha det spillet!
      32
    • Nei
      4
    • Kansje ved senere anledning
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel en triologi såvidt jeg har skjønt. Så det er nok best, men sikkert ikke nødvendig, å spille de to andre først. Tools of Destruction kom først så Quest for Booty. Anbefaler begge to, de er meget gode spill, men Quest for Booty varer ikke mange timene.

OK, da er det bare å løpe å kjøpe! (Hadde jeg bare hatt pengene :lol: )

Lenke til kommentar

Synes Tools Of Destruction er veldig artig. Et av de beste PS3 spillene etter min mening. Hvis det finnes en demo anbefaler jeg å teste den ut før kjøp. Eller se en del gameplay-videoer. Ellers koster det kun £14.99 for platinum utgaven på play.com så det er ikke det største tapet om du ikke liker det. Kan bruke det som innbyttekampanje hos gamestop da :)

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6108220/Ratchet-Clank-Tools-Of-Destruction/Product.html

Lenke til kommentar

Eg hadde ikkje spelt nokre R&C-spel før Tools of Destruction, og eg likte det veldig godt. Mykje god humor, masse plattform-action. Sjølv om du får ei flott oppsummering av historia så langt frå Captain Quark (heilt fantastisk :D) medan A Crack In Time lastar inn første gongen så skadar det neppe å spele gjennom ToD først. Du får det som sagt på Play til rundt 140 kr :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...